23 Ağustos 2010 Pazartesi

Bir minicik tepsicik...

Bu minik tepsi Annemindi. Yazlığa gittiğimde ne var ne yok toparladım yine bir şeyler, bu tepsicikte onlardan biri.....     Annem söyler:   ' kız, Annesinin evine gelince çay kaşığı  bile titrermiş'  en net örneği benim herhalde.... Neyse bu halide güzel aslında ama yıllardır zaten böyle,  kendinden sıkılmıştır :) dur ben seni değiştireyim dedim.





Bu peçeteyide Annem bana almış.





İşte bu minicik tepsiciğimin da son hali...

Yapımı: iki kat beyaz boya ile boyadım. Peçetelerin çiçekli kısımlarını kesip yapıştırdım. Yaldız boya ile kenarlarını boyadım. Cila attım.

19 yorum:

BAHAR dedi ki...

çok güzel olmuş güle güle kullanın

hobivakti dedi ki...

Merhaba :)

Tepsinin yeni halide çok cici olmuş. Ellerine sağlık. :)

Bir süre sonra insan aynı şeyleri kullanmaktan sıkılıyor ve değişiklik istiyor değil mi? :)

celebi74 dedi ki...

eline sağlık şekerim.. çok ciciş olmuşşşşş

karabidikim dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.

suhuba dedi ki...

Bence şık olmuş. Ellerine sağlık. GÜle güle kullansın şimdiden. Eminim oda sevecek. Ama söylemeden geçemeyeceğim ilk hali bile çok güzelmiş. :)

Tiryaki dedi ki...

peçeteye bayıldımm :)

ayrıca yeni hali kesinlikle daha güzel.


bu arada o sözü ilk kez duydum ve cok hoşuma gitti walla :)

elifin terazisi dedi ki...

Bu tepsiyi görünce çoukluğuma gittim, bizim de vardı. Elinize sağlık ne güzel olmuş.

Yeşim dedi ki...

:) Anneciğinin lafı güzelmiş. Tepsinin yeni hali de çok güzel. Ellerin dert görmesin güzel gözlüm :)

AtolyeKedi dedi ki...

Bahar, çok teşekkür ederim.

Hobi Vakti, merhaba :)
Çok teşekkür ederim. Evet kesinlikle değişiklik isteniyor.

Çelebi, çok teşekkür ederim canım.

Karabidikim, çok teşekkür ederim canım.

Suhuba, çok teşekkür ederim.

Tiryakicim, çok teşekkür ederim canım. Bende peçeteyi çok sevdim.
Söz çok güzel bir söz :))

Elifin Terazisi, çok teşekkür ederim. Bu tepsi benimde çocukluğumdan beri kullanılan bir tepsiydi.

Yeşimciğim, canım çok teşekkür ederim.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Tepsiye renk gelmiş, çok güzel olmuş. Eline sağlık. Benim annem de "kızlar annesinin evine gelince bir kırık iğne bile olsa, almadan gitmezmiş" derdi. Ben de ona haklı çıkarmak istediğimden, Samsun'a her gittiğimde yanımda bir de boş valiz götürürüm:) Tamamen iyi niyetimden yani:)

ACEMİHOBİCİ dedi ki...

e çok güzel olmuş, eski hali de güzelmiş bence ama yeni hali daha bir güzel,cıvıl cıvıl olmuş, iyi ki değiştirmişsin eline sağlık canım:)))

AtolyeKedi dedi ki...

Marifetli Peri, çok teşekkür ederim. Bende bu lafı duymamıştım, güzelmiş. Seni çok iyi anlıyorum boş valiz kesinlikle iyi niyet, niye ben düşünemedim, bende çok iyi niyetliyimdir ama neyse iyiki söyledin, teşekkür ederim.

Acemi Hobici, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum :))

minihobi dedi ki...

eline sağlık güzel olmuş
peçete olayı suya dayanıklı oluyor değilmi, cila şartmı

bu anne evini talan etmek bir bizde var sanıyordum :)))))))

banuca dedi ki...

Daha şirin bir tepsi olmuş, ellerine fikrine sağlık. Ne güzel oluyor böyle yenilemeler, yenisi alınmış gibi oluyor...

neval dedi ki...

bu yaşa geldik hala taşıyoruz ikigün önce çatal kaşık takımını aldım geldim yüzsüzüm yahu sen olsan kimbilir nasıl süslerdin saplarını felan

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım çok iç açıcı birşey olmuş. annen beğenmiştir mutlaka ama tepsi çoooookkk mutlu olmuştur eminim. ellerine sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

Mini Hobi, çok teşekkür ederim. Cila hem daha parlak ve canlı gösteriyor hemde biraz daha dayanıklılığı artıyor. Peçete yapıştırılan şeyleri mümkün olduğunca suya sokmamak gerekir yıkamak yerine iyice sıkılmış nemli bir bez ile temizlenmelidir.

Banuca, çok teşekkür ederim, değişiklik iyi oluyor.

Neval, demek bu taşımalar hiç bitmeyecek... Evet ne güzel süslenir.

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim.

Sibel'in hobi dünyası . . . dedi ki...

Ellerine sağlık güzelim çok hoş olmuş, iki hali de güzel aslında ama yenilenince havası da değişmiş. Sevgiler...

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelciğim, çok teşekkür ederim canım.