11 Ağustos 2010 Çarşamba

Deniz

Kuru pastel çalışmam


23 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

10 parmagnda kaç milyon marifet var annem senin:)

uysalanne dedi ki...

nekadar güzel olmuş ellerine sağlık. mavi ve deniz benim en sevdiğim ......iyi günler dilerim

AtolyeKedi dedi ki...

Kbr-Bhdr, çok teşekkür ederim canım, mahçup oldum.

Uysalanne, çok teşekkür ederim. Bende maviyi ve denizi çok severim.

Kbr-Bhdr dedi ki...

hiç mahçup olma dogrular balım:)

AtolyeKedi dedi ki...

Kbr-Bhdr, çok teşekkür ederim.

ada ve deniz dedi ki...

ne kadar hoş bir resim ellerine sağlık

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

hatun artık sergi aç gelelim ne dersin

minihobi dedi ki...

harika olmuş elinize sağlık, herhangi bir kursa gittinizmi?

minihobi dedi ki...

Harika olmuş. Elinize sağlık. Herhangi bir eğitim aldınızmı boyama, resim, ahşap vs.

minihobi dedi ki...

Harika olmuş. Elinize sağlık. Hiç eğitim aldınızmı resim, boyama vs.

minihobi dedi ki...

Harika olmuş. Elinize sağlık. Hiç eğitim aldınızmı resim, boyama vs.

minihobi dedi ki...

Bir sürü hata mesajı verdi bende tekrarladım yorumumu ama inşallah milyon tane olmamıştır. Üzgünüm.

Tuğba dedi ki...

tebrik ederim....
:-)

Sibel'in hobi dünyası . . . dedi ki...

Helal olsun güzelim senden de herşeyi belkiyorum artık marifetli arkadaşım :D

AtolyeKedi dedi ki...

Ada ve deniz, çok teşekkür ederim.

Edacığım valla çok isterim ama ben bu resim yapma konusunda eğitimli insanların yanında çekinirim böyle bir şeye cesaret etmeye.

Mini hobi, 3-4 sene önce Belmek kursuna başlamıştım haftada bir gündü ancak sadece 2 ay gidebildim o sıralar iş arıyordum ve bulmuştum. Kursu yarım bırakıp işe başlamam benim en büyük pişmanlıklarımdan biridir, devam etmek benim için çok faydalı olabilirdi. Ama yine bir fırsat bulursam resim kursuna gitmeyi çok istiyorum.

AtolyeKedi dedi ki...

Mini Hobi, sorun değil, bende çok karşılaşıyorum o hata vermelerle, hem kendi bloğumda hem arkadaşlarımın bloglarında.

Tuğba, teşekkür ederim :)

Sibelciğim, teşekkür ederim canım.

GÖNÜL dedi ki...

10 parmağında 10 marifet derler ya öyle birisiniz çok güzel olmuş

hobivakti dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık.

Manzara süper. :)

AtolyeKedi dedi ki...

Gönül, çok teşekkür ederim.

Hobi Vakti, çok teşekkür ederim :)

karabidikim dedi ki...

canım harikasın bu süper olmuş...

AtolyeKedi dedi ki...

Karabidikim, çok teşekkür ederim canım.

Yeşim dedi ki...

Marifetli Kedi'm benim :) şahane olmuş. Bence de bir sergi açmalısın artık.

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimciğim teşekkür ederim canım. İleride, biraz daha bir şeyler öğrenince, demlenince , işşallah olur bende çok isterim.