24 Ağustos 2010 Salı

Kalemliğim....

Kayın validemin vermiş olduğu kasa. Bu kasa daha önce yapmış olduğum mumlukların kasalarından daha da büyük.





Biriktirdiğim teneke kutularımı önce beyaz boya ile boyayıp, peçete kardeşliği peçetelerimi peçete tutkalı yardımıyla yapıştırdım. Cila attım.
Kasayıda iki kat beyaz boya ile boyayıp cila attım.
Ön kısmındaki plastik kutuda ayakkabı cilasının kapağı. Onuda iki kat beyaz ile boyadım ve yine peçete yapıştırdım.
Ve hepsini kasanın üzerine tutkal ile yapıştırdım.





Bu da kalemliğimin yeni hali...

24 yorum:

cingifilli dedi ki...

çok beğendim,renkleride pek hoşmuş peçetelerin.güle güle kullan.peçete yapıştırıcısını praktikerden bulamilirmiyim?

devince dedi ki...

çok güzel bir kalemliğin olmuş.Benimde uzun süredir sakladığım konserve kutum var.Kalemlik yapmak istiyorum Acaba peçete tek katmı yapışıyor.

hobivakti dedi ki...

Ne güzel olmuş. :)

Kasada çok şirinmiş. :)

ELine, emeğine sağlık. Güle güle kullan.

Bugün Brezilya bloglarından birinde rastladım. Teneke kutulara dekupaj resim eklemiş. Belki lazım olur linki vereyim.

http://wanartatelie.blogspot.com/2010/08/latas-recicladas.html


Mutlaka biliyorsundur ama bilmeyenler için yazayayım yinede,
resmin üzerine gelip tıklayınca resim büyüyor.

Tiryaki dedi ki...

bu kaslarına hasta oldum ben yanlız,çok güzeller.
teneke kutuları zaten seviyorum,çok hoş bi değerlendirme olmuş bunlar.
eline sağlık canım

Sibel'in hobi dünyası . . . dedi ki...

Süper olmuş ellerine sağlık, ben de haftasonu yaptıklarımı yayınlayacağım ama ne zaman akalım. Sevgiler canım...

SARI MELEK dedi ki...

süper olmuş. güle güle kullan canım:))

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

nefis bir kalemlik bu keşke benim masamdada olsa:)

AtolyeKedi dedi ki...

Cingifilli, çok teşekkür ederim. Praktikerde hobi malzemesi satılıp satılmadığını bilemiyorum. Bauhausta var.

Devince, çok teşekkür ederim. Evet tek katı yapıştırılıyor.

Hobi Vakti, ne güzel desenlermiş onlar, çok beğendim. Benim sürekli izlediğim yabancı siteler yok malesef aslında izlemek lazım. Sadece 10 marifette görüp beğenir gezerim ama sürekli izleyemiyorum. Bu siteyide güzelce bir gezeyim, teşekkür ederim.

Tiryakicim, çok teşekkür derim canım.

Sibelcim, çok teşekkür ederim. Aaa çok merak ettim, bir an önce yayınlamanı diliyorum canım.

Sarı Melek, çok teşekkür ederim canım.

Yemek Vakti Aylin, çok teşekkür ederim.

Şehnaz dedi ki...

çok büzel olmuşlar..ellerine sağlık canım..

AtolyeKedi dedi ki...

Şehnaz, çok teşekkür ederim.

Yeşim dedi ki...

Harika olmuş kuzum, ellerine sağlık. Benim senden ders almam gerekiyor kesinlikle. Ramazandan sonra buluşalım mııı? :)

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimcim, çok teşekkür ederim canım, estafurullah.

cecilia dedi ki...

çok şık çok güzel olmuş cnm ya, atölye perisisin sen sihir yapiosun adeta eline sağlık ;)

GÖNÜL dedi ki...

nekadar parlak bir filir süpersin canım çok kullanışlı bir şey olmuş

AtolyeKedi dedi ki...

Ceciliacığım, çok teşekkür ederim canım, çok mutlu oldum :)

Gönül, çok teşekkür ederim.

tuguna dedi ki...

senin gibi marifetli ve yaratici insanlari cok kiskaniyorum, ne kadar guzel olmus!

neval dedi ki...

sevgili atölye kedi oruçluyken bunları yapacak dikkati ve özeni nerden buluyorsun please ?

AtolyeKedi dedi ki...

Tuguna, çok teşekkür ederim ama kıskanmayın lütfen herkezin yapabileceği şeyler yapıyorum.

Neval, aslında sabahtan ev işi ve yemek yaptığım için bu tür işler öğleden sonraya kalıyor. İtiraf etmeliyimki çoğu zaman ellerim titriyor ve bozup tekrardan yaptığım çok oluyor.

Tuğba dedi ki...

Yuppiiii harikaaa...

AtolyeKedi dedi ki...

Tuğba, çok teşekkür ederim canım :)

Utku'nun annesi dedi ki...

Valla süper
elinize sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

Utku'nun Annesi, çok teşekkür ederim.

emel dedi ki...

çok, çok güzel olmuş bu kalemlikler, güle güle kullan:)

AtolyeKedi dedi ki...

Emel, çok teşekkür ederim :)