27 Ağustos 2010 Cuma

Keçe yapmaya başladım....(2)

Nazarlık anahtarlığım

13 yorum:

dikisdersi dedi ki...

nazar degmesin:)

Noyumberry dedi ki...

Çok şık olmuş ellerinize sağlık:)
Keçelerle uğraşmak çok keyif verici
Ben de bir iki birşey yaptım..
Kışın biraz sakin kafayla ilerletmeyi düşünüyorum..
Sevgiler..

melike dedi ki...

ne kadar şirin olmuş, allah nazarlardan korusun, ellerine sağlık.

GÖNÜL dedi ki...

sevgili atölye kedi nazarlık çalışmalarını çok beğenirim çok güzel olmuş ellerine sağlık

celebi74 dedi ki...

aaa bende bulaştım keçeye.. sende bulaştın.. hep bulaşık olduk kuzum :)))) bende kızçelerin taçlarından sonra kızancıklara ne yapayım diye düşünürken aklıma anahtarlık gelmişti dün akşam.. senin bu cicişi görünce daha bir kararlıyım sanki ama genede düşüneyim.. erkek çocuklar bu anahtarlıkları taşırmı.. top şeklinde yapmak lazım yada araba :) başka ne yapsınlar değilmi uff ne zor kızancıklar için bişi seçmek..

Tuğba dedi ki...

peki keçeleri birbirine dikmek için nasıl ip kullanıyorsun acaba. yani farklı bir ip falan kullanmak gerekirmi normal dikiş ipliği yeterlimi?

Yeşim dedi ki...

Çok güzel olmuş kuzucuğum :) Ellerine sağlık. Nazar değmesin güzel gözlüme :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık kutuda nazarlık da harika.
kutuda kullandığın boya menekşelerdekindenmi bu şekilde kabarık durmasını sağlayan nedir bu tarz boyaları pek tanımadığım için bir sormak istedim canım.
sevgiler

anaeraida dedi ki...

merhaba, keçe çalışmalarında başarılar dilerim, bir fikir vermek istedim.. keçe üzerindeki dikiş izleri kötü duruyor bence, bunları dikmek yerine silikonla yapıştırsak nasıl olur acaba ???
sevgiler yeni ürünleri bekliyorum :)

öznur-ata dedi ki...

merhaba..çok güzel olmuuuşş..ellerin dert görmesin.kolay gelsin

AtolyeKedi dedi ki...

Dikiş Dersi, çok teşekkür ederim :) Amin

Noyumberry, çok teşekkür ederim. Evet keyifliymiş gerçekten. Ne güzel gelip bakayım, yenileri içinde şimdiden kolay gelsin.

Melike, çok teşekkür ederim, Amin herkezi.

Gönül, çok teşekkür ederim ustalardan bunları duymak çok güzel.

Çelebim, bulaşık bulaşık dolaşırız şekerim artık. Erkek çocuklar bu tür anahtarlıklar taşır bence, top ve araba ilgilerini çeker diye düşünüyorum, Allah kolaylıklar versin, karar vermek zor.

Tuğba ben bildiğimiz dikiş ipliği kullanıyorum canım.

Yeşimcim, teşekkür ederim sevgili ustam, moral ve esin kaynağım. Yeni keçelerimi aldım, polar bitince kısmetse dikiş şeklini anlattığın gibi yeni cicişler yapıcam.

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim. Kutuya boya kullanmadım aslında ama haklısın vakit olmadığı için nasıl yaptığımı yazmamışım, özür dilerim. Kutuya sadece kelebkli, çiçekli sticker yapıştırıp kutunun üzerindeki şirket yazılarını kapatıp, süslemiş oldum.

Anaeraida, merhaba, olabilir tabii, güzel fikir. Çok teşekkür ederim.

Öznur-ata, çok teşekkür ederim :)

Magia da Inês dedi ki...

♥ Olá, amiga!
Passei para rever seus trabalhos e seu cantinho acolhedor!...
Muito lindo, gracioso e encantador!!!♥
♥ Bom fim de semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira ♥♥
♥♥ Brasil

AtolyeKedi dedi ki...

Magia da Ines,
thank you very much! Was very happy good weekend!!