13 Ağustos 2010 Cuma

Kurdele

Kullandığım malzemeler....






18 yorum:

neval dedi ki...

basit terliği fantezi haline getirmişsin eline sağlık

Kbr-Bhdr dedi ki...

güle güle kullan şekerim çok hoş olmuşlar

tülin dedi ki...

şirinlik katmak bu olsa gerek ?

sen gidemedin diye bloğuma Adatepe fotoğraflarını dizdim.
bak bakalım sevdiğim kadar varmıymış canım.

ruşen dedi ki...

çok şık olmuş kedicim...ellerine, emeğine sağlık!... benim de topuklu, sade görünümlü bir pabucum için böyle planım var... bu kadar şık tokalar bulabilirsem...
güzel günlerde giymen dileğimle...sevgiler.

BAHAR dedi ki...

HARİKA OLMUŞ

AtolyeKedi dedi ki...

Neval ,çok teşekkür ederim.

Kbr-Bhdr, çok teşekkür ederim tatlım.

Tülin, çok teşekkür ederim.
Adatepe fotoğraflarını gördüm bende üstüme alınmıştım gerçekten doğru olmasınada sevindim, çok teşekkür ederim. Evet kesinlikle çok güzelmiş

Ruşen çok teşekkür ederim. Senin gibi becerikli bir hanım kim bilir ne güzel bir hal verir o sade papuçlara, merakla bekliyorum.

Bahar çok teşekkür ederim.

Begonvilli Ev dedi ki...

Çok cici bir çalışma olmuş. Ellerinize sağlık.

ada ve deniz dedi ki...

havası değişmin terliğin. bu süs çantada, tişörtte falan da güzel olur sanki

GÖNÜL dedi ki...

sevgili atölye kedi güle güle kullan çok şık olmuş

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

eline sağlık canım güzel bir kurdela zerafeti.

AtolyeKedi dedi ki...

Begonvilli ev, çok teşekkür ederim.

Ada ve Deniz, çok teşekkür ederim, olur tabii

Gönül, çok teşekkür ederim.

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim

mirayet dedi ki...

çok şık olmuş.ellerinize sağlık..

neduk dedi ki...

Çok tatlı olmuşlar. Renk süper. Tebrikler. Sevgiler.

AtolyeKedi dedi ki...

Mirayet, çok teşekkür ederim.

Neduk, çok teşekkür ederim.

Yeşim dedi ki...

Sihirli ellerinle bir dokunuşta değiştirmişsin terliği :) Ellerine sağlık tatlım.

hobivakti dedi ki...

Ne kadar şirin olmuş. :)

ELlerinize sağlık.

Ayrı bir hava katmış terliklere.

karabidikim dedi ki...

Çok tatlı olmuşlar canım güle güle kullan.

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimciğim, çok teşekkür ederim canım :)

Hobi vakti, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

Karabidikim, çok teşekkür ederim canım