18 Ağustos 2010 Çarşamba

Kutu

Bu çekmeceli kutuyu uzun süre boyamadan kullandım zaten daha önce vaktimde olmamıştı, boyamayı uzun zamandır düşünüyordum. Ama ilk defa böyle aniden karar verip çokta düşünmeden bir şey yaptım. Dün akşam üstü başladım ve gece cilasını atmıştım bile. Çok işlem gerekmediği için çabucak bitti.

Yapılışı:
1. Nemli bezle sildim. (zımparalamadım kullanmadan önce zımparalanmıştım)
2. 2 kat beyaz boya ile boyadım.
3.peçeteleri peçete tutkalı ile yapıştırdım.
4.cila attım

32 yorum:

Kbr-Bhdr dedi ki...

çok hoş olmuş kuzu

Gizzy dedi ki...

çok şeker gözüküoo ellerine sağlık güle güle kullan:)

Tuğba dedi ki...

tebrikler çok güzel olmuş desenlerde çok hoş

AtolyeKedi dedi ki...

Kbr-Bhdr, çok teşekkür ederim canım.

Gizzy, çok teşekkür ederim.

Tuğba, çok teşekkür ederim.

mirayet dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerinize sağlık..

Şehnaz dedi ki...

çok şeker olmuş...bu basit teknikler işlemlerin çabucak bitmesini sağlayıp tekrar tekrar yapmamızı sağlıyor...ellerine sağlık tatlım....

Bucanni dedi ki...

Bu kutuları oldum olası çok sevmişimdir. Senin elinde daha bi güzel olmuş :)

lolipu dedi ki...

kutuya bayıldım, çok güzel olmuş:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ne cici olmuş bebek ellerine sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

Mirayet, çok teşekkür ederim.

Şehnaz, çok teşekkür ederim.

Bucanni, bende bu kutuları çok seviyorum. Çok teşekkür ederim.

Lolipu, çok teşekkür ederim.

hobivakti dedi ki...

Ne güzel olmuş. :)

Ellerine sağlık.

Bendede var çekmeceli kutu. Bir türlü elime alıpta boyayamadım.

AtolyeKedi dedi ki...

Edacım, çok teşekkür ederim

AtolyeKedi dedi ki...

Hobi Vakti, çok teşekkür ederim.
Bende uzun süre boyayamamıştım zamanım olmadığından, umarım en kısa zamanda vakit bulursun. Yada benim gibi aniden ve düşünmeden yapıverirsin.

tülin dedi ki...

Çok uğraşılmış izlenimi veriyor,güzel olduğundan galiba.

AtolyeKedi dedi ki...

Tülin, çok teşekkür ederim.

Fuat Gencal dedi ki...

Çok şık ve güzel olmuş ellerinize sağlık.

Saygılar.

moda_kesh dedi ki...

çok güzel olmuş çok beğendim eline sağlıkk

Sibel'in hobi dünyası . . . dedi ki...

Ellerine sağlık güzelim, ev hobiciye gerekli bir kutu, çok da şık olmuş. Güzel günlerde kullan. Sevgielr...

* *selinka* dedi ki...

ne kadar güzel bir blog ellerinizesaglık.sevgilerle

minihobi dedi ki...

Harika olmuş, renkler desenler mükemmel..
Bende sardım bu peçete işine, çok zevkli ve sonuç çok güzel çıkıyor
Güle güle kullan.

GÖNÜL dedi ki...

sevgili atölye kedi çok şık bir kutu çeşitli peçete desenleri kullanman da kutuya modern bir hava vermiş ellerine sağlık

minik dedi ki...

kutuları çok severim,bu da çok güzel olmuş gerçekten,ellerinize sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

Fuat Gencal, çok teşekkür ederim. Benden de Saygılar

Moda_kesh, çok teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim.

Sibelcim çok teşekkür ederim canım.

Selinka, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

Mini Hobi, çok teşekkür ederim. Peçete ile bir şeyler yapmak bencede çok zevkli

Gönül çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

Minik, çok teşekkür ederim, bende kutuları çok severim.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım mükemmel olmuş renk uyumları harika çok beğendim ellerine sağlık

dikisdersi dedi ki...

renkler çok hoş ,ellerinize saglık

AtolyeKedi dedi ki...

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim.

Dikiş dersi, çok teşekkür ederim.

celebi74 dedi ki...

atölyekedim; çok güzel olmuş.. ellerine sağlık.. güle güle kullanmaya devam et..!!!

AtolyeKedi dedi ki...

Çelebim, çok teşekkür ederim :)

Yeşim dedi ki...

:) çok cici olmuş tatlım güle güle kullan.

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimcim, çok teşekkür ederim canım.

SMİLENA dedi ki...

bu süpr bişey.çook beğendim.satıyormusun canım bunları.bayıldım kutuya...

AtolyeKedi dedi ki...

Smilena, çok teşekkür ederim. Bu kutu 1 yıldan fazla kullandığım bir şeydi. Ama yeni yaptığım şeyleri beğenenler olduğunda satabiliyorum.