25 Ağustos 2010 Çarşamba

Menekşelerim....



Yapılışı:
1. Ahşabı zımparaladım.
2. Nemli bir bezle sildim.
3.Krem renk akrilik boya ile astar attım.
4. Krem rengi akrilik boya ile ikinci katını boyadım.
5.Plastik bir tabağa mor, sarı, krem renklerinde akrilik boya ve glazıng medium koydum ve fırçanın ucuna aldığım boya ve glazıng mediumu  eskitme yapar gibi ahşaba sürterek boyadım.
6.Menekşe ve yaprakları boyayıp hazırladım.
7. Çerçevenin iç kısmının kenarlarını ve dış kısmının kenarlarını mor akrilik boya ile boyadım.
8.Çakma savarovski taşlarımı mozaik jeli yardımı ile yapıştırdım.
9. Kuruyan menekşe ve yaprakları mozaik jeli ile  dağınık bir şekilde  yapıştırdım.
10. ince fırça yardımı ile menekşelerin arasına dallar yaptım.
11. Bir tabağın içine mor, sarı sim koydum.
12. Cila attıp kurumadan tabağın içine koyduğum simleri üfleyerek çerçeve üzerine dağıttım.
13.İkinci kat cila attım

16 yorum:

sibel dedi ki...

menekşeye bayılırım çok güzel olmuş ,sevgiler.

AtolyeKedi dedi ki...

Sibel, çok teşekkür ederim.

hobivakti dedi ki...

Çok güzel olmuş yine.

Ellerine sağlık. :)

Kbr-Bhdr dedi ki...

süper olmuş gerçekteen tatlım harikalar ellerine sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

Hobi Vakti, çok teşekkür ederim.

Kbr-Bhdr, çok teşekkür ederim canım.

Meraklı beti dedi ki...

sonunda yaptırcaksın bana ahşap boyamayı):))

canım 23 ağustos habertürk gazetesi varmı:))benim blog çıkmışgazeteye ama bulamıyorum birtürlü:(aklında olsun diye yazayım dedim.by

AtolyeKedi dedi ki...

Meraklı Beticim, yap canım...
Elimde yok ama aklımda olsun bakarım. Tebrik ederim canım.

BirSen dedi ki...

Cok ho$ olmu$...:) Ellerine saglik canim!

AtolyeKedi dedi ki...

Birsen, çok teşekkür ederim canım.

SARI MELEK dedi ki...

süpersin yine yaw. beni nasıl özendiriyorsun ahşap boyamaya anlatamam. burda yani izmitte nerde bulurum ham ahşap bilmiyorum. istanbula gitsem bir sürü alıp dönücem. hele o son dediğin... simleri tabağa aldım cila kurumadan üfledim. bittim bittim. yapmalıyımmmmm :))

Yeşim dedi ki...

Ne güzel olmuş ellerine sağlık tatlım :)

AtolyeKedi dedi ki...

Sarı Melek, çok teşekkür ederim. İzmitte halk eğitim kursu vs yerlerden malzemelerini nereden aldıklarını öğretmenlerden öğrenebilirsin, aklıma ilk bu geldi.
:)) yap canım. Simlerin karışıp ve karışık şekilde yapışması için buluşumdur :))

Yeşimcim çok teşekkür ederim canım :)

tülin dedi ki...

ÇOK SEVERİM MENEKŞELERİ,
MENEKŞELERİ BÖYLE GÜZEL KULLANANLARIDA :)

AtolyeKedi dedi ki...

Tülin çok teşekkür ederim :)) çok mutlu oldum, duygular karşılıklı..

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

menekşelerin bende inanılmaz bir etkisi vardır. bir iki kez denedim evimde olmadı solduğu zaman çok etkilenmiştim. her rengine bayılırım ama özelliklede senin kullandığın bu mor sarı menekşeleri çok seviyorum. çok çok güzel olmuş ellerine sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

Örgü Çantam, bende menekşeleri çok severim, çok teşekkür ederim.