14 Ağustos 2010 Cumartesi

Mini Likör takımı

Malzemeler:
1.Evdeki Likör şişesi
2.Akrilik Yaldız boya
3.kolay transfer (çiçek motifli)
4.Boyutlu boncuk boya (yaldız)
5.cila
6.pat pat (Benim satın aldığım malzemeci bu isimde satıyordu, başka bir ismi varsa da ben bilemiyorum malesef)





bu da meşhur pat pat.

Yapılışı: 
1. bir tabağa akrilik yaldız boyayı döküp, pat pat yardımıyla şişenin üzerine uyguladım. Kuruduktan sonra 2. katıda aynı şekilde yaptım.
2. Kolay transferi uyguladım. Kolay transferin desenli kısmını şişenin üzerine sabitleyip, nemli bir bez  yardımı ile sabitlenmiş taransferin üzerine nemli bezi değdirerek , desenin şişenin üzerine geçmesini sağladım.
3. Boyutlu boncuk boya ile şişeye ve bardaklara minik noktalar yaptım.
4. İyice kuruduktan sonra sprey cila yaptım.   

11 yorum:

tülin dedi ki...

Sen şimdi ne güzel pat patlı işler yaparsın.

İnsanın kendine özel,bir eşi daha olmayan işler yapması çok eğlenceli değilmi kedicik?

zeynep dedi ki...

mümkün değil yapamam ama nefis olmuş evde bir köşede eminim çok güzel gözükecektir:)

Yeşim dedi ki...

Şahane olmuş tatlım. Ellerine sağlık. Bunları kullanacak mısın yoksa süs mü?

AtolyeKedi dedi ki...

Tülin , :) yaparım, çok teşekkür ederim.

Zeynep, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

Yeşimciğim, çok teşekkür ederim canım. Bunları kullanmayacağım, vitrinimde süs olarak duracaklar.

Girls-On-Blog dedi ki...

Çok zarif olmuş,ellerine sağlık:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık takım yenilenmiş
Pat pat ismine bayıldım:))

AtolyeKedi dedi ki...

Girls-On-Blog, çok teşekkür ederim.

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim. Yyazımda belirtmemiştim ama yeri gelmişken söyleyeyim takım değildi. Bitmiş likör şişesini atamayınca ne yaparım diye düşündüm. Süs olacağı içinde sadece 3 bardak aldım ve süsledim.
Pat pat :))

GÖNÜL dedi ki...

süper olmuş ellerine sağlık öyle güzel anlatmışsın ki hiç bilmeyen de yapabilir sevgiler

AtolyeKedi dedi ki...

Gönül çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

Sibel'in hobi dünyası . . . dedi ki...

Ellerine sağlık şekerim şahane olmuş. Sende de yok yok yani :D Sevgiler canım...

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelciğim, çok teşekkür ederim. Ne yapayım her türlü süsleme boyama ilgimi çekiyor, bende sonuç ne olursa olsun uğraşıyorum.