25 Ağustos 2010 Çarşamba

Yazın saçlarım....

Yazın kullandığım bir ürün. Hem kokusu çok güzel hem de şekil veriyor üstelik saçlar yumuşacık oluyor.


Yazın saçlarıma pratik olarak şekil vermek için:  gündüz sıcağından daha az etkilenmek için, saçlarımı at kuyruğu yapıp, kuyruğu döndürerek topuz haline çevirip topluyorum ve gün boyu öyle geziyorum. Saçlarım ince telli olduğu için kuru olsalar bile hemen kıvrılıveriyorlar. Gece dışarı çıkarkende saçımı açıp bu üründen kullanıyorum  tek damla yetiyor .





Bu da topuzun bozulup, ürünün kullanılmış hali. Aslında saçım bir kaç saat toplu olarak kaldığı için yeterince dalgalı olamadı.
Fotoğrafı kendim çekmeye çalıştığım için bütün saçlarım net bir şekilde görülemedi.

22 yorum:

cecilia dedi ki...

kuzum senin ne güzel saçların ve rengin var öyle, arada bakım önerilerini de okumak isterim şahsım adına tavsiye için teşekkürler, bende çok toplarım yazın saçımı, denicem.

dikisdersi dedi ki...

şıkır şıkır duruyor ama ,kendin bile çekmeye çalışsan güzel oldugu belli ;)

hobivakti dedi ki...

Saçının bu hali bile çok hoş olmuş bence. :)

Ayrıca saçının rengi çok hoş. Boyamı? Rengi ne? :))

Bende tanıtımını yaptığın ürünü alıp deneyim bakalım sonuç bende nasıl olacak. :)

AtolyeKedi dedi ki...

Cecilacım, çok teşekkür ederim. Umarım beğenirsin.

Dikiş Dersi, çok teşekkür ederim. Saçımın hepsini çekebilsem dalgalar daha çok belli olurdu, ancak bu kadar olabildi.

Hobi Vakti, çok teşekkür ederim. Saçım boya değil. Ürün aslında boyalı saçlar için ama ben birazda bakım olsun diye almıştım saçlarım yıpranmış olduğu için. Yıkayıp sürüp çıkarım diye ama kendimce böyle bir yöntem geliştirdim zamanla. Kullandığında Umarım istediğin gibi sonuç alıp, memnun kalırsın.

karabidikim dedi ki...

Ben saçımı kestirmişken ve pişmanken böyle güzel saçlar sallanırmı karşımda aşkolsun :( Şaka bir yana rengi çok hoşmuş saçının canım.

AtolyeKedi dedi ki...

Karabidikim, olsun canım, kısa saçlarlada yapılabilecek güzel modeller... Çok teşekkür ederim.

Meraklı beti dedi ki...

saçlarımız uzunmuş:))saç rangin çok tatlı canım ve canlı gözüküyor,bu ara böyle saça hasret kaldım emzirdiğim için saçlarım çok dökülüyor ve cansızlaştı oğlan sömürdü beni):))

AtolyeKedi dedi ki...

Meraklı Beticim, benimde geçen sene çok dökülmüştü, kan testi yaptırdığımda demirimde bir sorun yoktu, stresten demişti. Ama Senin durumun sömürü orası kesin. Gliss diye bir ürün var benim çok işime yaramıştı o dönemde, tavsiye edebilirim.

Girls-On-Blog dedi ki...

saçlarin daa cokkk guzel kedicim..maşallah...cok severim dalgali uzun saçı:)

Girls-On-Blog dedi ki...

saçlarin daa cokkk guzel kedicim..maşallah...cok severim dalgali uzun saçı:)

AtolyeKedi dedi ki...

Girls-On-Blog, çok teşekkür ederim canım. Bende uzun dalgalı saçı seviyorum.

SARI MELEK dedi ki...

maşallah saçların süpermiş. rengi harika. parlaklığı nefis. bende saçımı aynen senin dediğin şekilde toplarım. at kuyruk yapmadan dolayıp dolayıp tutturuyorum. çünkü saçlarım uzun ve bu yaz da çok sıcaktı malum. tek bir teli bile enseme değse deli oluyorum. dediğin ürünü bende kullanıcam. ve yorumumu eklerim. benim saçlarımın da rengine bayılır herkes. kuaför nazar değdiriyor zaten:) her seferinde, biz bu rengi boya ile tutturmak için nekadar uğraşıyoruz biliyor musun deyip duruyor:) ekliyim bakalım sizde beğenecek misiniz?:) yalnız benimkiler çok dökülüyor:(

Yeşim dedi ki...

Çok güzel olmuş saçların tatlım :) maşallah.

AtolyeKedi dedi ki...

Sarı Melek, yazın uzun saç zor oluyor özelliklede bu yaz...
Üründen İşallah memnun kalırsın canım. Kuaför öyle söylediğine göre tahmin edebiliyorum, çok güzeldir, nazar değmesin. Kan tahlili yaptırdın mı? kanındaki demir durumuna? eksik olabilir, stres yada vitamin eksikliği vs kimbilir daha ne çok sebebi vardır.Benimde çok dökülüyor gliss sayesinde birz daha iyileştiler.


Yeşimcim, çok teşekkür ederim tatlım.

neval dedi ki...

ayy ayyy nekka güzel saçlar maşaAllah

AtolyeKedi dedi ki...

Neval, çok teşekkür ederim :)

minihobi dedi ki...

nazar değmesin maşallah tü tü
çok güzel saçların da rengi de bayıldımmmm

AtolyeKedi dedi ki...

Mini Hobi, çok teşekkür ederim.

ada ve deniz dedi ki...

saçların gerçekten de güzel ve sağlıklı görünüyorlar. Biz kadınlar için en önemli noktalardan biridir ya saçlar

AtolyeKedi dedi ki...

Ada ve Ddeniz, çok teşekkür ederim. Geçen yaz çok kötüydüler çok şükürki düzeldiler. Kesinlikle çok önemli.

gunesyuksel dedi ki...

bu kdr cok yorum gelmesi normal, benim bile içim gitti. hakkat bakımlı ve kaliteli oldugu belli. rengi ve dalgaları cok hoş. 10 puan verdim. nazar degmesin..

AtolyeKedi dedi ki...

Güneş, çok teşekkür ederim :))