3 Eylül 2010 Cuma

Bir ERKEK Çeyizi-3

Daha önce görümcem için küçük hediyelerimden bahsetmiştim, bu battaniyede devamı....
Geçenlerde polar almıştım ve bir şeyler yapmayı planladığımdan bahsetmiştim.

İlkini dün gece itibari ile bitirmiş bulunuyorum :))
Hafta sonu biçtim. Biçerkende üzerine eşim geldi ve yardım etti ölçmemde kesmemde...Hatta  süslerkende fikirler verdi.Buradan  Kocacıma teşekkür ediyorum.  







Aman nazar değmesin!!!





Bu da ayıcığın benim çıkardığım kalıbı....





Bu da ilk hali. İsteyenler indirip çocuklarına boyama vs yaptırabilirler. Yada dolgu oyuncak, aplike kukla vs.

21 yorum:

moda_kesh dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık

ladygreenriver dedi ki...

ellerine sağlık atölyekedicim..ben de kursta böyle mavili yastık,battaniye takım yapmıştım hediye...

AtolyeKedi dedi ki...

Moda_kesh, çok teşekkür ederim canım.

Ladygreenriver, çok teşekkür ederim. Çok güzel olmuştur eminim ellerine sağlık.

GÖNÜL dedi ki...

ne güzel şeyler yapıyorsun ellerine sağlık

hayat güzel dedi ki...

çok şeker olmuş ellerine sağlık:)
http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

cecilia dedi ki...

çok güzel olmuş tabiki yine ellerinde hayat bulmuş güzellik :)

neduk dedi ki...

Çok tatlı olmuş. Ellerine sağlık. Sevgiler.

ruşen dedi ki...

çok güzel olmuş... bebecik güzel günlerde kullansın...

AtolyeKedi dedi ki...

Gönül, çok teşekkür ederim.

Hayat güzel, çok teşekkür ederim. Ziyaretine gelicem.

Ceciliacım, çok teşekkür ederim canım.

Neduk, çok teşekkür ederim.

Ruşen, çok teşekkür ederim. İşşallah

öznur-ata dedi ki...

çok tatlı olmuuşş..ellerine sağlık senin ve eşinin.sevgiler

AtolyeKedi dedi ki...

Öznur-Ata, çok teşekkür ederim(z)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerinize sağlık canım çok güzel

AtolyeKedi dedi ki...

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim.

Sibel'in hobi dünyası . . . dedi ki...

ooo ellerine sağlık canım güzel olmuş, bebişte sağlıcakla kullansın inş. Sevgiler...

AtolyeKedi dedi ki...

Sibelcim, çok teşekkür ederim canım. Amin.

tülin dedi ki...

Oh,yumuşacık,sevimli.
Çok şeker olmuş canım.

AtolyeKedi dedi ki...

Tülin, çok teşekkür ederim :))

melike dedi ki...

Çok şirin olmuş, bebek renklerine bayılıyorum, çok tatlı.

AtolyeKedi dedi ki...

Melike, çok teşekkür ederim.

SARI MELEK dedi ki...

e süper bişey olmuş buuu. merakla bekliyoruk, beklediğimize değmiş ayol. dikiş sevmeyen ben bile yapsam mı diye düşününce; bununla ilgili düşüncemi siz düşünün artık:))

AtolyeKedi dedi ki...

Sarı Melek, çok teşekkür ederim canım, beğenmene çok sevindim.