25 Eylül 2010 Cumartesi

Çantam :))

Aslında bu çantayı mola vermeden önce yapmıştım ama malesef bir türlü yayınlayamadım.





Tığ ile örerek yapmıştım. İçindeki renklerden de bir broş ile süsledim. Broşun yeri zaman zaman değişiyor :))
Tahminimden büyük bir çanta oldu bu şekilde çokta kullanışlı oldu. Fotoğrafta çok net çıkmamış ama aslında cıvıl cıvıl bir ipi var.






Çantamın fermuar ve çıtçıtlı  kısmı....



Not: Canlar biliyorum çok uzun oldu bu mola ama tayinim şehir dışına çıktığı için ,internetten, blogumdan, sizlerden uzak kaldım. Kablosuz internet ile tekrardan geri dönmeyi planlıyorum ama bir süre daha yokum. Tabiki boş durmuyorum ve sürekli üretiyorum :)) kablosuz internet işini hallettiğim gibi sizlerle paylaşacağım. Sevgilerimle...

26 yorum:

elifin terazisi dedi ki...

Çantanız da yeni görev yeriniz de hayırlı olsun, sevgiler:)

AtolyeKedi dedi ki...

Elifin Terazisi, çok teşekkür ederim. Benden de sevgiler

Kamile dedi ki...

cnaım cantan hos olmus , gule gule kullan, umarım yenı yerınden memnunsundur,

CherrybLossomgirL dedi ki...

hayırlı olsun yeni işiniz :)

neval dedi ki...

bekliyos

AtolyeKedi dedi ki...

Kamilecim, çok teşekkür ederim canım. Çok şükür.

CherrybLossomgril, teşekkür ederim.

Neval, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

tülin dedi ki...

Tekrar burada olduğunu görmek çok güzel canım.
Çantanda öyle.
öpüyorum.

AtolyeKedi dedi ki...

Tülin, çok teşekkür ederim :) Bende öpüyorum.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık canım. yeni şehrin seni güzellikleriyle kucaklasın. sevgiler

Bucanni dedi ki...

canım ellerine sağlık.sevgiler...

celebi74 dedi ki...

ellerine sağlık harika olmuş...

GÖNÜL dedi ki...

YENİ GÖREVİNİZİN HAYIRLI OLMASINI DİLERİM DÖNÜŞÜNÜZ BENİ ÇOK MUTLU ETTİ GÜZEL ÜRETİMLERİNİZİ MERAKLA BEKLİYORUM ÇANTA ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK

Yeşim dedi ki...

Marifetli pisim benim ellerine sağlık çok cici bir çanta yapmışsın yine.

Sibel'in hobi dünyası . . . dedi ki...

Canım ya ben de uzun zamandır seni merak ediyordum, nerde bu kız sesi solupu çıkmıyo diye :D tayin lafını görünce inan çok sevindim hayırlı olsun. Seni kocaman öpüyorum canım, görüşelim inş. Sevgiler...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

http://yetenek-sizin.blogspot.com/2010/10/etkinlik-listesinde-ad-olanlar.html etkinliğe katılmak için lütfen onaylamayı unutmayınız.

turkuaz dedi ki...

Hayırlı olsun işiniz,güzel bir çanta iyi günlerde kullan cnm.Hobini göster etkinliğinde başarılar ve kolaylıklar dilerim.Sevgiler...

Girls-On-Blog dedi ki...

Özledim seni Kedi'cim...tayinin de hayırlı olsun..arayı açma:)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

iyi günlerde mutlu mutlu kullan şekerim ellerine sağlık

LiLa dedi ki...

Selam...etkinlik eşim.
Mynet adresine msj attım.Görüşelim.

Tiryaki dedi ki...

nerelerdesin yazmak için bloğuna girdim ve sanırım son paragrafı hiç de güzel okumamaışım.
tayininin cıktığını daha şimdi öğreniyorum :S
umarım herşey yolunda ve gönlüne göredir.
bağlantı sorunun çabuk çözülsün de,görüşelim kedicim.
özledik seni..

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili Atölye Kedi, merhaba yeni görev yeriniz hayırlı olsun umarım kısa zamnda internet sorunu da çözülür ve aramıza dönersiniz. Boş durmak olmaz tabiiki yaptıklarınızı merakla bekliyorum.Çantada güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık. Güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın....

celebi74 dedi ki...

eline sağlık şekerim...

MAYRI dedi ki...

Nerelerdesin
Umarım afiyettesindir
Sevgiler
<:))

Betül Özbir dedi ki...

canım ya tayininmi çıktı hayırlı olsun özlettin kendini bekliyoruz çabuk hallet işlerini:)elerine sağlık üretken arkadaşım benim:)kocaman öpüyorum

karabidikim dedi ki...

canım nerelerdesin yahu?

Sabahattin Gencal dedi ki...

Merhaba,
Bir çalışmanız "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı.
Hayırlı günler dileğiyle.