5 Eylül 2010 Pazar

Türk Böbrek Vakfı

Türk Böbrek Vakfı yararına Vakfın Tekirdağ şubesinde her yıl düzenlenen kermes için sizinde bir katkınız olsun istiyorsanız, Bulut Gölgesi Bloğunun yazarı Sevgili Tülinin bloğundan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz. Ve eğer Ankarada yaşıyorsanız kendisi bu konuyla bizzat ilgileniyor, katkılarınızı bekliyoruz.
http://bulutgolgesi.blogspot.com/2010/09/turk-bobrek-vakf-tekirdag-sb-si-icin.html


Böyle güzel ve faydalı bir çabadan bizi haberdar eden iyi kalpli Tüline çok teşekkür ediyorum.

Hepimiz paylaşalım duymayanlara duyuralım!!

Belkide minicik olduğunu düşündüğümüz katkılarımızı birleştirerek bir umutta biz olabiliriz!!!

6 yorum:

tülin dedi ki...

Canımsın .
Teşekkür ederim.

CherrybLossomgirL dedi ki...

ankaradaki arkadaşlarıma ileteceğim.teşekkürler

Fuat Gencal dedi ki...

Bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecenizi tebrik eder Allah'tan hayırlara vesile olmasını niyaz ederim.

Saygılarımla. Fuat Gencal

AtolyeKedi dedi ki...

Tülin, sende benim canımsın. Rica ederim ne demek, böyle güzel işlerden hep haberim olsun isterdim sayende oldu ve olmaya devam edecek işşallah.Asıl ben teşekkür ederim.Her zaman emrindeyim.Umarım herşey güzel gelişir.

AtolyeKedi dedi ki...

CherrybLossomgirl, çok memnun oluruz çok çok teşekkürler.

AtolyeKedi dedi ki...

Fuat Gencal, Amin, Allah razı olsun. Bende sizin kadir gecenizi kutluyorum.