24 Ekim 2010 Pazar

Hayal Gücünü Kullan Etkinliği!!!!!

Öncelikle bu güzel etkinliği düzenledikleri için Ojeli Parmaklara ve Yetenek-Sizin' e çok teşekkürler!!
http://ojeliparmaklar.blogspot.com/
http://yetenek-sizin.blogspot.com/

Ayrıca Lilanın Evine etkinliğimi ulaştırıdığı için ve bana desteği için Ojeli parmaklara çoook teşekkür ediyorum!!


Eşime yani Lilanın Evine benim için hazırlamış olduğu güzel etkinlikten dolayı çok teşekkür ederim. Benim için ne hazırladığını görmek için
http://lilaninevi.blogspot.com/2010/10/hayalgucu-etkinligi-2-atolye-kedi-ve_17.html
 Sevgili Lilanın Evi çoook teşekkür ederim bende çok beğendim, ellerine sağlık.

6 yorum:

LiLa dedi ki...

Rica ederim, bende teşekkürü bir borç bilir, güzel günlerde kullanmanı ümit ederim :)) Sevgiyle

ruşen dedi ki...

slm canım...
sana ödülüm var, blogumda. :)

Sabahattin Gencal dedi ki...

“Bloglardan Seçmeler” 24 Kasım 2010’da ÖĞRETMENLER GÜNÜ özel sayısı yayınlayacaktır.
Öğretmenlerle ilgili fikir yazısı, şiir, anı…vb. yazılarıyla katkı sağlamak isteyenler için yazılarını gönderme süreleri 14 Kasım 2010’a kadar uzatılmıştır.

Özel sayıda yer almanız dileğiyle.

Sabahattin Gencal ( Emekli öğretmen )

AtolyeKedi dedi ki...

Lila, çok teşekkür ederim.

Ruşen, çok teşekkür ederim geliyorum :))

Sabahattin Gencal, bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim hocam.

Yeşim dedi ki...

Kuzum biz teşekkür ederiz sana katıldığın için. Ayrıca emanetin bende ne zaman istersen alabilirsin.

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimcim çok teşekkür ederim canım, emanetim emin ellerde biliyorum. Hafta sonları kurs devam edecek. Sanırım en erken şubat tatilinde dönebilirim :((