4 Kasım 2010 Perşembe

Şehre inen Kedicik :))

6 yorum:

neduk dedi ki...

E iyiymiş şehir, bak ne güzel şeyler bulmuşsun. Taşrada yaşarken ben de söylerdim bu sözü, ''dağdan indim, şehire'' şeklinde:))

AtolyeKedi dedi ki...

İyi tabi bunada şükür. Bende şu aralar aynı sözü söylüyorum :))

Yeşim dedi ki...

Ne güzel ciciler bulmuşsun tatlım. Bak ben Ankara'da hiç böyle şeyler bulamıyorum :)

AtolyeKedi dedi ki...

Evet bazen umulmadık şeyler bulabiliyorum burada böyle şeyler satan 2 tane dükkan var. Mallarını Denizliden Ispartadan getiriyorlarmış. Beğendiğin ne varsa alabilirim canım.

Yeşim dedi ki...

oyy kıyamam sana ben canım kuzummm :) sen iyi ol başka birşey istemem bir de çok para harcamamaya çalış ;)

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimciğim, çok teşekkür ederim canım çok şükür daha iyiyim Annem geldiğinden beri. Tamam canım.