27 Kasım 2010 Cumartesi

Yine geciktim!!


Dostlar geciktim biliyorum ama tüm Öğretmen arkadaşlarımın öğretmenler gününü kutluyorum. Biliyorsunuz ben yurdumun minik bir köşesindeöğretmenlik yapıyorum. Bu öğretmenler gününde aldığım hediyeleri daha önce hiç almamıştım ve yine ceylanlar ağlattı beni. Yapma çiçeklere kolanyalar döküp parfümler sıkıp getirmişler. Evdeki kalemleri, selpak mendilleri... ne bulurlarsa ceplerine koymuşlar... Ceylanlarım benim hepsini çok seviyorum, daha önceki öğrencilerimi ve gelecekteki öğrencilerimide...  



23 yorum:

STYLE M dedi ki...

az veren gönülden....
mal olarak veren cok zaten beize gönül sicakligiyla verilen lazim benimde gözlerim yasardi yaaa.

tülin dedi ki...

Senin gibi öğretmenler aydınlatıyor yarınları.
Ben bunu görüyor ve umudumu hiç yitirmiyorum canım.
Günün kutlu olsun.

leyya-craftmania dedi ki...

canlarım yaa:))

Meraklı Beti dedi ki...

canım benim kutlamak için bende geçiktim,öğretmenleri hergün kutlasak az,kuzum ya yerim o ceylanları ben,kutluyorum ve öpüyorum ......

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ayyy çok duygulandım hepsini öpüyorum canım seninde tüm arkadaşlarınında kutlu olsun sağlıkla nicelerinide kutlayalım inş. sevgiler

colette dedi ki...

Bak sabah sabah ağlattın beni.Öğretmenliğimin ilk yıllarına gittim...Aslında varoşlarda hala geldikleri yerin kültürünü taşıyan çocuklar da bu kadar içten oluyorlar.90 lı yılların başında İzmir'in Çınartepe-Toros diye bir semtinde yeni açılan bir okula atanmıştım ,ben de zorunlu hizmet bölgesinden yeni gelmiş gencecik bir öğretmendim .Orada yaşadığım güzellikleri sonra başka okullarda göremedim desem yeridir.Ben de senin gecikmiş Öğretmenler Günü'nü kutlarım,sevgili öğretmenim.

Tuğba dedi ki...

evet aynen gecikmelide olsa bende tüm iyi dileklerimle öğretmenler gününü kutluyorum.

Girls-On-Blog dedi ki...

Kutsal meslek sizinki ..ne denir..
tebrikler...hediyeler ne şeker ya!!:)) yerim onları ben

AtolyeKedi dedi ki...

STYLE M, evet çok doğru. Benide hep ağlatıyor bu keratalar.

Tülin, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

Leyya-craftmania, :)

Meraklı Beticim, çok teşekkür ederim canım.

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim Amin.

Colette, çok teşekkür ederim.

Tuğba, çok teşekkür ederim.

Girls-On-Blog, çok teşekkür ederim.

Time 1988 dedi ki...

tatlı kedicik şirin öğretmen hadi beni ziyarete gel çünkü mimlendin kabul edersen :)
http://ipekce-ipek.blogspot.com/2010/12/mim-evet-buda-benim-ilk-mimim.html

SMİLENA dedi ki...

ay ya kıyamam onlara ben.geç kalmışım tebrik etmeye.iyi ki varsınız öğretmenler...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

güzl yürekli atolyem benim, geçte olsa seninde öğretmenler günün kutlu olsun. Öğrencilerinle her daim utlu mesut olasın...

AtolyeKedi dedi ki...

Time 1988, çok teşekkür ederim memnuniyetle. En kısa zamanda cevaplayacağım :)

Smilena, çok teşekkür ederim.

Yetenek-Sizin, çok teşekkür ederim. İşşallah.

Arzuco dedi ki...

bende cokk duygulandım az önce ojeli parmaklardaki oyuncak cağrısınıda okudum hepden yerlerdeyim . oyuncak kampanyasınada seve seve katılıyorum. blogumdam ve üye olduğum forumlardada duyururum kaç öğrenci var ve cocukların başka önemli ihtiyacı varmı ?

Yeşim dedi ki...

Ahh canlarım benim ya kıyamam kuzucuklara. Öğretmenlerin en güzeli geç de olsa günün kutlu olsun kuzum.

AtolyeKedi dedi ki...

Arzuco, çok çok teşekkür ediyorum. Bizim en büyük sıkıntımız oyuncak eksiğimizdi. Toplamda 16 kız 23 erkek öğrencimiz var. Buradaki insanların imkanlarının kısıtlı olması ve çocukların yeterli oyuncak görememesi beni çok üzüyordu çünkü benim çocuklarım herşeyin en güzelini hakkediyor. Desteğiniz için çok çok teşekkür ederim.

Yeşimim, ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Desteğin için çok çok teşekkür ederim.

Yıldız dedi ki...

Çok duygulandım ...
Öğretmen her yerde öğretmen ne mutlu sana :))
Bu arada daha önce bloguna gelmedim sanırım
Nadire sayesinde buldum blogunu :))

Esra YILDIZ dedi ki...

İnanırmısınız gözlerim doldu okurken ,sevgili öğretmenim iyi ki varsınız sizi tebrik ediyorum sevgiler.

AtolyeKedi dedi ki...

Esra Yıldız, çok teşekkür ederim. Sevgiler

PaPErDeLiE dedi ki...

Yazdıklarınızı okurken gözüm tekrar fotoğrafa ilişince gözyaşlarımı tutamadım..
Öğrencilerinizin kitap ve oyuncak eksiğini stildirektörü.com'dan öğrendim. İLk fırsatta ufak tefek bişiler göndermek istiyorum.
Yine de şanslı çocuklar siizn gibi öğretmenleri var :)

AtolyeKedi dedi ki...

PaPErDeLİE, çok teşekkür ederim.

Hilal dedi ki...

çok duygulandım, hem hediyelere, hem çocukların temiz düşüncelerine, hem de senin "ceylanlarım" deyişine...

AtolyeKedi dedi ki...

Hilal, çok teşekkür ederim.Bende Yavru ceylanlarımla birlikte olduğum ve o küçücük yüreklerini açtıklarında çıkan kelimelere hep ağlıyorum zaten.