6 Aralık 2010 Pazartesi

Bir mimdir iki mimdir :)

Efenim dostlarım Sessiz Teyyare ve Acemi Tasarımcının Portfolyosu beni mimlemiş. Çoook teşekkür ediyorum ve ancak cevaplayabildiğim için Çoook özür diliyorum.

http://sessizteyyare.blogspot.com/,

http://ipekce-ipek.blogspot.com/



Ve cevaplara geçiyorum :))

1.En sevdiğim kelime; Ailem, Ceylanlarım, yuvam
2.Nefret ettiğim kelime:  hissedilmeden söylenen her kelime olabilir.
3.Ne heyecanlandırır: Üretmek
4.Heyecanımı öldüren: önüme çıkan engeller
5.En sevdiğim ses: Ceylanlarımın sesi
6.Nefret ettiğim ses: çok düşündüm ama olsa heralde hatırlardım.
7.Hangi Mesleği yapmak istemem: Doktor yada cerrah olamazdım.
8.Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdim: Kocacım gibi Matematiksel zekaya
9.Kendim olmasaydım: hiç olmamayı tercih ederdim.
10.Nerede yaşamak isterdim: Eşimle evimde :(
11.En Önemli kusurum: çoook aslında ama ilk aklıma gelenler;  tez canlılığım,inatçılığım, gerektiğinde gerektiği yerde konuşmamam.
12.En fazla keyif veren kötü huyum:  kötü huylarım bana keyif vermiyor.
13.Kahramanım: 1. Annem, Babam, Kardeşim, Eşim
14:En çok kullandığım kötü kelime: şerefsiz
15:Şu anki ruh halim: İki gündür erken kalktığım için yorgun ama eşimle kısa bir sürede olsa görüşebildiğim için mutlu ve yeniden bir araya gelebilmek için sabırsız...
16.Hayat Felsefem: 'Kırıl ama kırma, kimseyi rahatsız huzursuz edecek şeyler yapma, haddini aşma, Temizlik imandan gelir, boş durma, İnsan sadece insan olduğu için saygıyı, iyi muameleyi hakkeder, herkesden öğrenilecek bir şeyler vardır'  ilk aklıma gelenler .
17.Mutluluk rüyam: daha farklı şartlarda olsaydım çok farklı cevaplardım ama şu an sadece eşimle evimizde olmak benim için mutluluk rüyam
18.Mutsuzluğun tanım: sağlıksızlık, huzursuzluk
19.Nasıl ölüm: hayırlı
20.Mevlanın Cennette ne söylemesini isterim:' Ailen içeride seni bekliyor, hayalini kurduğun ev ve alt katta atölyen var ve malzemeler kullandıkça çoğalıyor ' çok uçtum Yarabbim günah yazma




Bu Mimi beni her zaman sabırla bekleyen, unutmayan tüm izleyenlerime göndermek istiyorum.

4 yorum:

neval dedi ki...

mimi cevapladığın için teşekkürler .zor bir zamandan geçiyorsun herhalde kardeşim mevlam dayanma ve imtihanı aşma gücü versin .

Tuğba dedi ki...

Şu anki ruh halim: UYUŞUK.....
:-))

Time 1988 dedi ki...

son cevaba bayıldım aminn diyeyim barii:) rabbimn tez zamnada feraha ermeyi nasip etsin inş:)

AtolyeKedi dedi ki...

Neval,evet öyle gerçekten Amiiin!! çok teşekkür ederim, işşallah...

Tuğba, ne güzel

Time 1988, çok teşekkür ederim. Amin!!