23 Aralık 2010 Perşembe

Biz bugün ders yapmadık BAYRAM yaptık!!!!


Bende Ceylanlarımda bu gün çok heyecanlıydık sabah erkenden kalktım çünkü kargoların kaçta geleceğini bilmiyordum :))




Kargolar geldiğinde çocuklarda bende sevinçten ne yapacağımızı bilemedik. Bende onlarla hopladım zıpladım, dersi unutup hep beraber bayram sevinci yaşadık  :)) Bol bol oynadık.Desteklerinizden dolayı çoook teşekkür ederim. 

NOT:  Kargosu elime ulaşan yardım meleklerime buradan da çok teşekkür ediyorum. Dersim olduğu için arayamamıştım ama yarın bizzat teşekkür edeceğim. Sevgilerimle....


Buradan da Müveddet Şen hanıma, Özden Ceyhan beye ve Suat beye çok çok teşekkür ediyorum.







14 yorum:

Arzuco dedi ki...

cok sevindim. bende internetten lego siparişi vermiştim onun ulaşmasını bekliyorum paketim hazır:)

Hilal dedi ki...

bu ne mutluluk böyle...gözlerim yaşararak baktım fotoğraflara. ne güzel bir insansın sen Atölye Kedi...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Canım ne güzel haber:) hemen arıyorum seni

AtolyeKedi dedi ki...

Arzuco,çok teşekkür ederim.Çok sevindim bizim legolarımız baya bir kırıktı oynamakta zorluk çekiyorduk. Çocuklarımda legolarla oynamayı çok seviyor ama kırık olduğu için pek oynayamıyorduk. Çok memnun oldum yavrularımda çok mutlu olacaklar. Çok teşekkürler.

Hilal, çok teşekür ederim.

Yetenek-Sizin, evet canım çok mutlu olduk çocuklarımla. Çok teşekkür ederim.

FADİŞ dedi ki...

Kargoyu gönderdim bu gün nihayet:) Biliyorum az ama inşallah ilerde daha fazlasını gönderebilirim. Bazı oyuncaklar yaş olarak küçük gelecektir ama onları da bir kolaj çalışmasında yada çizim boyama yaparken bir şekilde kullanırsınız ya da en azından sınıfınızda renk olur diye gönderdim. Bir de lego aldım, bir kaç resim defteri, boyama kitabı ve boya kalemleri güle güle kullansınlar, bütün kuzuları kucaklarım, sevgiyle kalın:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım benim çok güzel kareler bunlar . yüzlerindeki ifadeler bir ömre bedel . ben sanırım pazartesi yollayabileceğim bir arkadaşımdan da bir iki parça gelecek(kızı için ev taşıma meşguliyeti çıkınca görüşemedik) çorbada tuzumuz olacak kadar katılacağız inş.

Özden CEYHAN dedi ki...

İşte beklediğim manzara buydu .O miniklerin gözlerinin içinin gülmesi, sevinçleri, heyecanları çok çokkkkk güzel bir duygu..
Bu dünya bu çocuklara kalacak, geleceğimiz bu minikler. Hepsini canı gönülden öpüyorum. Sevgili öğretmenim size ve arkadaşlarınızada saygılar sunuyorum..

Yeşim dedi ki...

:) ben de burda sevincinizi paylaştım. Onların gülen gözlerini görmek ne güzelll :) Canlarım benim yaa. Hepsini benim için de öp tatlım :)

elifin terazisi dedi ki...

Canım dün yolladım, 16:30 da yola çıkacak dediler, umarım işe yarar.

Yıldız dedi ki...

Ne güzel heyecanlı paketleri açıyorlar.
Canımlarım güle güle oynayın.
Hepiniz adına çok sevindim :))

Magia da Inês dedi ki...

♥♫ Querida amiga,

"Que o Natal não seja apenas uma data... mas um estado de espírito a orientar nossa vida... e que o amor se renove a cada ano da nossa convivência."

♫♫♫ Feliz Natal!!!


…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Feliz' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Navidad . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥

Bj♥s
Brasil ♥♫♫

AtolyeKedi dedi ki...

Fadiş, çok teşekkür ederim, ne demek çok mutlu oldum.

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim.

Özden Ceyhan, çok teşekkür ederim, sayenizde ceylanlarımın gözlerinin içi gülüyor.

Yeşimcim, çok teşekkür ederim canım.

Elifin Terazisi, çok teşekkür ederim. Yarar tabiki çok memnun oldum.

Yıldız, çok teşekkür ederim.

Magia da Ines
Obrigado amigo muito Desejo a vocês um feliz ano novo.

ebrulikedi dedi ki...

canım
ben de dün kolimi yolladım
inşallah en kısa sürede elinizde olur:)

AtolyeKedi dedi ki...

Ebrulikedi, çok çok teşekkür ederim.