4 Aralık 2010 Cumartesi


Daha önceden yapmış olduğum anahtarlık....


Bayılıp nasıl olsa kullanırım diye aldığım şirin apliklerim...


Görünce geçen yazı hatırlayıp seneye yaptığım küçük hazırlık :)



Not: daha önce aynı anda birden fazla fotoğraf yükleyemediğimden bahsetmiştim aslında öncelikli yazılarım var ve ilk fırsatta onları yapacağım ( mimlerimi )  eşim yanımdayken :)) kendisinden yardım istedim ve fotoğraf yükleme sorunum çözülmüş görünüyor, umarım yalnızken de bunu başarabilirim. Eşime çoook teşekkür ediyorum.

3 yorum:

karabidikim dedi ki...

Aplikeler çok şirin canım.

Yeşim dedi ki...

Canım benimmm :) gözün aydın eşin yanındaymış :) cicilerin çok güzel.

AtolyeKedi dedi ki...

Karabidikim, çok teşekkür ederim, bencede.

Yeşimcim, çok teşekkür ederim ama ben hiç bir şey anlamadım zaten zamanımın çoğunu kursta geçirdim :((
Çok teşekkür ederim.