28 Aralık 2010 Salı

Güzel Gelişmeler...

Bu gün çok güzel gelişmeler oldu sınıfımızla ilgili..... Başka bir yardım meleğimiz olan http://cicibebedenciciler.blogspot.com/   aracılığla yardımımıza koşan Müdür bey sayesinde sınıfımız daha da güzelleşecek. Desteğinden dolayı Cicibebe'ye çok çok teşekkür ediyorum. Tabiki bizden desteklerini esirgemeyen Müdür beye de çok teşekkürler, ayrıntılardan daha sonra gelişmeler oldukça ve gerekli izinleri aldıkça bahsedeceğim.


Çocuklarım çok mutlular Oyun saatlerimiz çok güzel geçiyor artık. Yavrularımın cümlelerini paylaşmak istiyorum:
' ne güzel bissürü oyuncamız oldu'
'Öğretmenim senin arkadaşlarınıda çok seviyorum'  Ben çocuklarıma oyuncakları arkadaşlarım gönderdi demiştim.
'Öğretmenim arkadaşlarına teşekkür ederim'

11 yorum:

cingifilli dedi ki...

canım aklımdasın.yakın zamanda mail atıcam.iyiki varsın...

Nazan dedi ki...

Merhaba Evren, ben kargomu dün gönderdim.Daha çok şey göndermek isterdi.Biraz az oldu, kusuruma bkama.İnşallah çocuklar severler.Sevgilerimle..

AtolyeKedi dedi ki...

Cingifilli, çok teşekkür ederim. Bekliyorum. Sevgiler.

Nazan, ne demek çok memnun oldum, rica ederim kusur mu olur hiç. Severler tabiki çok çok teşekkür ederim.

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Çocuklar hepimizin. Onların sevinci bizim sevincimiz. Heyecanına ortağım. Her şeyin çok güzel olmasını diliyorum bğütğn kalbimle..
Bütün çocuklarını ve seni öpüyorum..

Arzuco dedi ki...

lego aldığımı söylemiştim ya hepsi buradadan almıştım beklettiler biraz daha dün ulaştı bana kısmetse yarına göndereceğim öncesinde sevgilerimi gönderiyorum :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım , nacizane ben ve bir arkadaşımın hazırladıkları bugün yola çıktı çorbaya bir tutam tuzda bizden olsun istedik.
dileğim oldukça tuzlu bir çorba olsun :)))
mutlu yıllar sevgiler

YETENEK-SİZİN dedi ki...

oyy yerim ben yaa, ne güzel bi gelişme hakikaten! emekleri çok saolsunlar...

buarada

tüm dilekleriniz gerçek, yeni yılınız kutlu olsun!♫ Sevgilerimle ♫

leyya-craftmania dedi ki...

arkadaşım geçirdigim bel fıtıgı rahatsızlıgı nedeniyle bir türlü ptt kargoya uğrayamadım .vaktini geçirdim mi acaba diye endişeleiyordum ama sanırım süre sınırlaması yokmuş,sevindim.inşllh ilk fırsatta göndereceğim paketimi.selamlar.

AtolyeKedi dedi ki...

Canlar çok teşekkür ederim. Sayenizde çok mutlu bir sınıf olduk.

Yeşim dedi ki...

:) sizin mutluluğunuz için herşeyi yaparız kuzum :) gülen yüzünüz solmasın. Ben de seni ve ceylanlarını seviyorum :)

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimcim, çok teşekkür ederim canım benim iyiki varsınız.