17 Aralık 2010 Cuma

Mutlu olalım ama hep beraber desteklerimizle ve sevgiyle

Etkinlik 1: Yılbaşı

Amacımız ; Bu yılbaşında dağıtacağımız hediye paketlerine sizinde destek olarak, çocuklarımızın yüzünü güldürme ihtimalinizdir. 
Hediye Paketi İçeriği : Resim defteri, pastel boya ve oyuncaktan oluşmaktadır.
Paketten birini veya bir kaçını temin ederek, içine sevginizde katarak gönderirseniz, hepimiz mutlu oluruz.
Paketlerin yılbaşından önce aşağıda ki adrese gönderilmesini rica ediyoruz.

Ayrıca; İzmir de bulunan arkadaşlarımızdan, yapılacak olan Etkinlik 2: Üşümesinler

Amacımız; tedavi esnasında hastanede yatan çocuklarımızın üşümemesi için sizin yapacağınız örgülerle ısınmalarını sağlamak.
Hediye Paketi İçeriği: Atkı, bere veya eldivenden oluşmaktadır.
Paketten birini veya bir kaçını temin ederek, içine sevginizde katarak gönderirseniz, hepimiz mutlu oluruz. Paketlerin gönderimi kış boyunca yapılabilir, zaman sınırlaması yoktur.

Not: Paketin içine ekstradan aşağıda yazılanlarıda eklerseniz derneğin ihtiyaç listesine destek olmuş olursunuz.

Balon 
Çeşitli Oyuncaklar 
Resim defterleri 
Boyama kitapları 
Çocuk kitapları 
Çocuk dergileri 
Çocuk maskeleri 
Kırtasiye malzemeleri 

eğlence organizasyonunda faydanılmak üzere palyanço, müzisyen, sihirbaz,çocuk oyunu gibi desteklerde bekliyoruz.


Bu ihtimalleri gerçekleştirmek isterseniz ;
Mutlu Olalım Derneği Adresi :
M. Kemal C. Burak Apt. No : 44 D.4 Bornova-İZMİR

Bu ihtimali “sizin, bizim yerimize gerçekleştireceğinize inanıyorum” diyorsanız ;
Hesap Numaramız:
Garanti Bankası Ege Üniversitesi Şubesi / Şube Kodu: 524 / TL Hesap No: 6299796

Bu ihtimali gerçekleştirmek ve görmek istiyorum derseniz, ayrıca her türlü öneri ve sorularınız için bize ulaşabilirsiniz :
E-posta adresimiz : mutluolalim@gmail.com
Web Sitemiz : http://www.mutluolalim.com/


Not: Bu yazı yetenek-sizin'in blogundan izni ile kopyalanmıştır.

10 yorum:

PaPErDeLiE dedi ki...

Merhaba bir önceki yazınızı okuyup kendi blogumda yazarken bu yazınızı da gördüm ve her ikisinin de linkini ekledim. Peki şimdi paketleri ptt ile sizin köyünüze mi yollayacagız yoksa izmire mutluolalım derneğine mi?

AtolyeKedi dedi ki...

Çok teşekkür ederim desteğinize. Bu yazım Yetenek-sizin'in blogundan alıntıdır ve Mutlu olalım derneğinin yardım duyurusudur. İkisi ayrı yardım duyurularıdır. İkisinide yayınlayabilirsiniz. Ne kadar çok kişiye ulaşılırsa o kadar mutlu oluruz. Çok teşekkür ederim.

yenigelinceyizi dedi ki...

merhaba sizinle sessiz teyyare sayesinde tanıdım ve çok memnun oldum .Hayalini kurduğum mesleği yapıyorsunuz ne güzel merak etmeyin çok güzel oyuncaklar toplıcaz .
atrıca bu tarzda duyarlı olduğunuz için sizi tebrik ederim .
hadi hepimize kolay gelsin :))

AtolyeKedi dedi ki...

Yenigelinçeyizi, bende çok memnun oldum. Çok teşekkür ederim.

SMİLENA dedi ki...

çok güzel bir etkinlik.üşümesin miniklerimiz....

AtolyeKedi dedi ki...

Smilena, çok teşekkürler.

mutluolalim dedi ki...

Merhabalar

Desteğinize ilgilinize çok teşekkür ederiz.

Derneğimizin faaliyetlerine web sitemizden ulaşabilirsiniz,
www.mutluolalim.com

facebookda da daha çok faaliyet fotoğrafımız bulunuyor: )

Sevgilerimizle

AtolyeKedi dedi ki...

Mutlu olalım, merhabalar!
Rica ederim. En kısa zamanda facebooktaki sitenizin ziyaretine geleceğim. Saygılarımla

Kadına Dair Herşey dedi ki...

Canım ,ben de yayınladım umarım faydası olur,gonulundunyasında duyuruyu duyunca hemen oraya not bırakmısım heyecan yapıp,kolaylıklar dılıyorum,kendınıze ıyı bakın,selamlar

http://cafemis.com
http://cafemis.blogspot.com

AtolyeKedi dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)