15 Aralık 2010 Çarşamba

Sadece Oyuncak İstiyorum!!

 Küçücük bir çaresizlikle başladı herşey.... Kuzucuklarını çok seven Öğretmenleri çocuklarım daha çok mutlu olsun daha güzel oyuncaklar görsün diye bir telefon açtı arkadaşına, oyuncak eksiğimiz var  ne yapalım deyip sadece danışmak için. Biraz bir şeyleri vardı ama bu çocuklar da diğer çocuklar gibi herşeyin en güzeline layıktı. Sonra ses verdi arkadaşları, el uzattı sevgiyle... Öğretmen artık çok mutlu, oyuncakların gelipte çocukların yüzlerindeki mutluluğu hayal etmekte şimdi....

Danıştığımda beni çevirmeyip çareler arayan Yeşimciğime ve desteğini esirgemeyen Yetenek-sizin'e ve bizi destekleyip blogunda yayınlayan, destek  mesajları atan herkeze çoooook teşekkürler.
Gönderilecek oyuncaklarla hem sınıfımızın eksiklerini tamamlayıp hemde yavrucuklara yeni yıl hediyesi vermeyi planlıyoruz.

http://yetenek-sizin.blogspot.com/
http://ojeliparmaklar.blogspot.com/


NOT: Oyuncakları PTT Kargo ile göndermenizi rica ediyorum. Şimdiden herkeze çook teşekkürler.

43 yorum:

Arzuco dedi ki...

ben blogumda ve birkaç forumda duyurdum inşallah kısmet olursa katılmayı birşeyler göndermeyi cokkk istiyorum

elifin terazisi dedi ki...

Çok güzel fikir, ben de yayınlar duyururum.
Kabul edersen benim evde kızlarımın büyük bir orgu var,sınıfına koyarsın, belki müzik yeteneği olan bir çocuğu mutlu ederim diye düşündüm, ne dersin?

*selinka** dedi ki...

canım elimizden bu kadarı geliyor inş.başarılı oluruz biz yurtdışında oldugumuz için yapamıyoruz ama bari duyurup ilan edebildik evinde fazlası olan arkadaşlar göndersinler.sevgiyle mutlu kal....

banuca dedi ki...

Sevgili Evren, çağrını blogumda duyurdum. Kar altında olduğum için çıkamıyorum ama ben de birşeyler yapmaya çalışacağım...

herşeyden azıcık dedi ki...

Çok güzel bir etkinlik ama bir de adres yazsaydın oraya gönderirdik bende şimdi yayınlıyorum sevgiyle kal.

tatesal dedi ki...

Canım ne güzel bir insansın sen...öğretmenlik böyle birşey işte...tebrik ediyorum...

ebrulikedi dedi ki...

canım bu çabanı takdirle izliyorum.çok güzel birşey.iş arkadaşlarıma,çocuğu olan arkadaşlara duyurdum.inşallah bir paket de bizden gelecek.çocukların oynamadıkları oyuncakları da varmış.onlardan da olur değil mi?

YETENEK-SİZİN dedi ki...

gözlerim yaşardı:( buarada ptt olayını unutmuşum ulaşabildiğim herkese dönüş yapıyorum şimdi;)

ümran dedi ki...

Merhaba bende 2 yaşındaki kızımın oynamadığı oyuncakları yollamak istiyorum ama PTT ile yollamak şartmı acaba başka bir kargo firmasiyla yollayamazmıyız.. Benim burdaki PTT şubesi her zaman çok kalabalık oluyo ve bebekle beklemem biraz zor..

celebi74 dedi ki...

yettim arkadaşım! hemen duyuruyor ve elimden geleni yapmaya çalışacağım!

cicibebe dedi ki...

çok güzel bi etkinlik olmuş canım! ben de Elime ne gecerse paketlicem ilk fırsatta! miniklerin gülümsemelerine bi parça katkıda bulunursak ne mutlu bize! :)

Yıldız dedi ki...

Merhabalar,
oyuncaklar yeni mi olması gerekiyor
biraz kullanılmş fakat yeni oyuncaklarda olabilir mi ?

Yıldız dedi ki...

Tamam öğretmenim
kullanılmış olabilirmiş :))
Şimdilik blogumda destek verdim......

**lila** hand*craft* dedi ki...

İlk fırsatta toplayıp yollayacağım inşaallah. Pek çok insanın da duyarsız kalmayacağını düşünüyorum. Ama bu sefer de bir oyuncak patlaması yaşanmasın okulda.:) Sanırım sizler ihtiyacı olan başka okullara da göndererek ayarlarsınız bu işi...

Pompiş Kedicik dedi ki...

gönderebileceğim oyuncaklarım yok :( bekar hayatı yaşayınca insanın sadece normal ihtiyaç duyacağı şeyler oluyor. Fakat o miniklere yardımcı olabilmek adına blogumda paylaşacağım ki belki bu konuda katkım olur. İyi akşamlar Sevgiler...

AtolyeKedi dedi ki...

O kadar mutlu oldum ki anlatamam herkese çok çok teşekkür ederim. Kullanılmış oyuncakta olur tabiki memnun oluruz.Oyuncak patlaması olursa başka okullarda tanıdığım öğretmen arkadaşlarımla iletişime geçip onların sınıflarınada katkıda bulunmuş olursunuz şüphesiz. Ptt kargo müdürü ile görüştüm haftada bir gün köye geliyorlarmış, zaten ilçede bir kaç kargo şirketi var ve köyümüz ilçeye 55 km uzaklıkta her saat arabamız yok benim gönderilen oyuncakları almam güçleşir çünkü haftada bir gün yani hafta sonu ilçeye inebiliyorum ve hafta içi gidemem, kargo şirketleri çok uzun süre bekletmiyor bildiğim kadarıyla. Bir orta yol bulmaya çalışırız.Herkese tüm desteklerinizden dolayı çok çok teşekkür ediyorum.

Dilekce.. dedi ki...

Merhaba ben de bu güzel etkinlikte bir katkım olsun istiyorum.. İşe öncelikle bloğumda duyurmakla başladım inşallah gerisinin geleceğini düşünüyorum.. Miniklerinizin istediği özel bir şey var mı merak ettim? Onların yüzünü güldürebilmeyi çok isterim..

http://incicicegim.blogspot.com/2010/12/onlar-sadece-oyuncak-istiyor-biz-ise.html

dilekakyildirim@gmail.com

Sevgiyle kalın..

AtolyeKedi dedi ki...

Dilekçe çok teşekkür ederim çok mutlu oldum.Yavrucuklar her türlü oyuncağa bayılır. Ama öğretmenleri sınıftaki erkek çocuklarının oynayabileceği araba, kamyon, uçak vb gibi taşıtları yok, kızlarında evcilik köşesindeki bir kaç kırık tencereden başka bir şeyleri yok. Onun dışında zeka geliştirici her türlü oyuncağa da mutlu oluruz. Elinizden ne gelirse. Çok teşekkür ediyorum.

Efe ve Eren dedi ki...

Sizi Tebrik Ediyorum,bu hafta sonu bende çocuklarımın oyuncaklarından ayarlayıp en kısa zamanda size ulaştırıcam.Blogum cok yeni,ama bende duyurdum blogumdan.bugun tesadüfen yetenek-sizin blogunda gordum.umarım bir sürü oyuncaları olur.sevgilerimle.

ada ve deniz dedi ki...

ben kaç kız kaç erkek öğrenciniz var onu soracaktım

corcorella dedi ki...

blogumda ve dıger paylasıomlarda duyurdum ısallah ıyı sonuclanır yapabılıcek ne var onlara bakıyorum sımdıde ....sevgılerle

AtolyeKedi dedi ki...

Efe ve Eren, çok teşekkür ederim. Hayırlı olsun blogunuz, her türlü desteğin başımın üzerinde yeri var. Çok çok teşekkür ederim.

Ada ve Deniz, biz hem sabahçı hemde öğleci olarak eğitim veriyoruz ve toplamda 39 çocuğumuz var. Çocuklarımızın 16'sı kız 23'ü erkek. Çok teşekkür ederim.

Corcorella, çok teşekkür ederim çok mutlu oldum.

reyhane dedi ki...

Merhaba,elbetteki ben de yayınladım..

AtolyeKedi dedi ki...

Reyhane, çok teşekkür ederim.

bir güzel çift dedi ki...

sevgili meslektaşım,aynı branştan olmasak bile aynı meslekteniz.o nedenle inan seni çok iyi anlıyorum ve senin minik kuzucukların için çevremdeki herkese bu sayfadan,senin satırlarında bahsetmek isiyorum müsadenle...bu arada senin minikler kendilerini bu kadar çok sevip düşünen bir öğretmenleri olduğu için çok şanslılar...sevgilerle..

AtolyeKedi dedi ki...

Bir güzel Çift, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

morinek dedi ki...

ahh sen ne güzel bir öğretmensin ben ankaranın göbeğinde çocuğuma 3. kreş ararken (bunlardan biri devlet kreşiydi) senin bu anaç ve sevgi dolu halin ağlattı beni geçen ay bizim şu an bulunduğumuz yağmur anaokulu organizasyonuyla ağrıda bir anaokuluna gönderdik tam 4 koli oyuncak şimdi ise arkadaşlarımnan para topladık ve size bir şeyler göndermek istiyoruz öyle çok aman aman bi para değil ama yinede yardımcı olmak istiyorum neler yapabilirim?

derya dedi ki...

Okur okumaz tamam dedim, işte yapabileceğimiz bir şey. Bizde katkımızı yapacağız oradaki miniklere.

AtolyeKedi dedi ki...

Morinek, çok çok teşekkür ederim. Eğer elinizden gelirse aklıma gelen eksiklerden bahçeye çıkıp oynayabileceğimiz kova kürek gibi oyuncaklar yollarsanız çok mutlu oluruz. Ankaradaki özel okulları az çok biliyorum Allah kolaylıklar versin.

Derya, çok çok teşekkür ederim

FADİŞ dedi ki...

Atölye kedi, hazırladığım kargoyu yarın ptt kargo ile göndereceğim inşallah. Gönül isterdi ki daha fazlasını yapabileyim. İnşallah ilerde bu da mümkün olur. Zaten sen ben derken epey bir oyuncağın birikeceğine eminim. Size, ailenize ve bütün kuzulara yeni yılda sağlık, mutluluk dilerim:)

AtolyeKedi dedi ki...

Fadiş, çok mutlu oldum çok teşekkür ederim, kuzucuklarımda bende minnettarız hem sana hemde senin minik kuzucuğuna.

gülümse dedi ki...

sevgili atölye kedicim :) öncelikle teşekkür etmek istiyorum ufak meleklere yardım etme şansı tanıdığın için ilk müdürüm AYGUL HN DN duyunca hemen dedim kendi oyuncaklarımı getirim eretesi gün elimde koca bi çantayla gelince çok sevindi . şimdi paketler yapıldı ptt ye gönderildi umarım ufacıkda olsa sevindiririz mınıkleri , onlar bizim geleceğimiz sahip çıkmamak görmezden gelmek en büyük bencilllik olur, bu yapılabileceklerin en küçüğü çok daha büyük yardımlar yapabilmeyi umut ediyorum, Allah nasıp etsin hepimize .Yeterki onların masum yüzünde kocaman gülümsemeler gözlerinde ışıl ışıl yanan umutlar görelim :):):)

An Ek Zu Ra dedi ki...

Ben yeni duydum .Yarın bende bir şeyler yollamaya çalışacağım ve blogumda bende duyuracağım.Harikasınız hep böyle kalın.

AtolyeKedi dedi ki...

Gülümse çok ama çok sevindim çok çok teşekkür ederim.Kesinlikle haklısınız.

An Ek Zu Ra, çok çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.

FADİŞ dedi ki...

AtölyeKedi, söz verdiğim gibi paketi hazırladım ama kargoya veremedim. Bu gecikme için lütfen kusuruma bakma, en kısa zamanda göndereceğim inşallah.

AtolyeKedi dedi ki...

Fadiş, rica ederim.

Meraklı Beti dedi ki...

canım ya yeni gördüm bende bu postunu,elimden geleni yapıcam inşallah,bloğumda da duyurayım..
sen nerelerdesin kuzum yorumlarını özledim unuttun bizi:))çok öptümX
(yılbaşına kadar gönderemezsem sonrada olurmu canım)

AtolyeKedi dedi ki...

Meraklı Betim, bende özledim canım önceleri internet sorunum vardı hiç giremiyordum ama şimdi de vakitsizlikten giremiyorum. Asla unutmadım canım. Bende yorum yazmayı özledim.Yılbaşından sonrada olur canım problem değil, çok çok teşekkür ederim çok mutlu oldum.

Rozerin'in Annesi dedi ki...

AtolyeKedi oncelikle bir meslektasin olarak seni kutluyorum...ben Meraklibeti'nin blogunda gordum yaziyi ve bende birseyler yollamak istiyorum...:-) yanliz ben ingiltere'de yasiyorum ama yinede yollamak istiyorum...bana lutfen adresi yollarsaniz cok sevinirim...malum buralarda kar cok yollarsam buyuk ihtimal yilbasindan sonra gecebilir elinize..olurmu?...eger tamam derseniz lutfen bana acil olarak adres yollayin...sevgiler...

AtolyeKedi dedi ki...

Rozerin'in Annesi, çok teşekkür ederim, çok memnun olurum yılbaşından sonra gelsede olur tabiki. Yalnız bir sorunumuz var. Bulunduğum köye kargo şirketleri gelmiyor şehre baya uzağız, sadece ptt kargo haftanın bir günü geliyor.

AtolyeKedi dedi ki...

Rozerin'in Annesi, Adres:
Evren Yılmaz
yıprak İlköğretim Okulu Anasınıfı
Dinar/Afyon

Rozerin'in Annesi dedi ki...

canim tsk ederim...adresi kayd ediyorum...en kisa zamanda yolluyorum...sevgiiler...

AtolyeKedi dedi ki...

Rozerin'in Annesi, asıl ben çok teşekkür ederim.