19 Ocak 2011 Çarşamba

Evimden :(


Daha önce yapmış olduğum bir yağlı boya çalışması....

9 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim niye :( yazdın...

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çalışmalar çok hoş :( bu eve duyulmuş bir özlem mi?

dikisdersi dedi ki...

leyyanın çantalarına aplike olur diye düşündüm ,ellerine emeklerine saglık

Özden CEYHAN dedi ki...

Güzel çalışmalar yapmışsınız.Duvarda çok hoş duruyorlar ellerinize sağlık:)

Urfa Tutkunu dedi ki...

Sevgili Atölye Kedi,
Sizi ablam (hilaltimur.blogspot.com) vasıtasıyla tanıdım. Hayalimin doğuda öğretmenlik yapmak olduğunu bildiği için bu hayalin gerçekleştiği bu blogu önerdi bana. Bir süredir takip etmekteyim. Bu sürede yorum bırakmak isterdim ama çoğu zaman boğazıma bir şeyler düğümlendi, yazamadım. Mesela "Biz bugün ders yapmadık, bayram yaptık" yazınız. Ya da size öğretmenler günü hediyesi olarak selpak mendil getirdikleri yazınız... O çocuklara sahip olmakla ne kadar kısmetli olduğunuzu biliyorsunuz değil mi?..
Yağlı boya çalışmalarınız güzel, elinize sağlık. Ama neden üzülen adam ifadesi var?..
Sağlıcakla kalın.

Sihirli Günce dedi ki...

Ne kadar hoş çalışmalar.İnsanın kendi yaptığı şeyi duvarında görmesi ne güzel bir duygu..:))

YETENEK-SİZİN dedi ki...

harikalar canım

Yeşim dedi ki...

ooyy kıyamam kuzuma evini özlemiş balım :( çok güzel olmuş tablolar ellerine sağlık marifetlim benim.

AtolyeKedi dedi ki...

Nilgüncüğüm bu resmi en son evime gidebildiğimde çekmiştim o yüzden.

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim. Evet çok doğru...

Dikiş Dersi çok teşekkür ederim.

Özden Ceyhan, çok teşekkür ederim.

Urfa Tutkunu, çok memnun oldum çok teşekkür ederim. Çocuklarım tabiki benim şansım. :( yüze gelince evimden ve eşimden ayrıyım.

Sihirli Günce, çok teşekkür ederim.

Yetenek-Sizin, çok teşekkür ederim canım benim.

Yeşimim çok teşekkür ederim canım benim. Hiiiç sorma....