2 Ocak 2011 Pazar

Perşembe ve Cuma günü BİZ :))


Bu perşembe elimize ulaşan kutularımız :)







Kutular açıldı güzel ve temiz oyuncaklar saçıldı. Çocuklar sevindi bol bol oynadı. Oynamaya doyulamadan oyuncaklar raflara yerleştirildi  :))



Teşekkürler:


Derya Hanıma (Efe-Eren), Nazan Hanıma, Funda Hanıma, Ebru hanıma (Ebruli kedi), Esma Hanıma, İzmir'den Fatma Hanıma, Burak Bey'e, Belgin Hanıma (Evimin İncileri Belgin), Faruk Bey'e, Melek Hanıma,  Elif Hanıma (Elifin Terazisi) bize karşı hassasiyetlerinden ve ilgilerinden dolayı çok çok teşekkür ederim.






Perşembe akşamı Özden Bey'in (Küçükşeyler blogunun yazarı) yolladığı oyuncakları güzelce paket haline getirdim. 









Hediyelerini alan Ceylanlarım... Özden Bey'e hassasiyetinden dolayı çok çok teşekkür ediyorum.






Sınıfımızın eksiklerinden biriydi . Kızlarımın oynayacağı yemek takımımız yoktu. Yemek takımlarımızıda Hüseyin abileri yani eşim alıp sınıfımıza hediye etti, Aşkım çok teşekkür ederim desteğin için.





Hediyelerim:




Bu güzelliklerde şahsıma gelen hediyelerdir. Özden Bey'e ve Ebruli kedi'ye çok teşekkür ederim. Gönderdiğiniz güzel notlar, mesajlar ve mektuplar içinde çok teşekkür ederim benim için değerleri çok büyük çok mutlu oldum, çok çok teşekkür ederim.





NOT:  Bize destek veren, blogunda yayınlayan, oyuncak ve kırtasiye yardımında bulunan, arkadaşlarından oyuncak vs toplayıp bize yollayan, çocuklarımın mutluluğunda katkısı olan herkese çok teşekkür ederim. Hayal bile edemeyeceğimiz kadar çok oyuncağımız ve kırtasiye malzememiz oldu sayenizde... Benim Ceylanlarım mutlu oldu şimdi tahminimizden fazla oyuncak geldiği  ve gelmeye devam ettiği için başka bir köyden çağrı yapan başka bir Öğretmen arkadaşımızın yavrularına sizden gelen oyuncakların bir kısmın gönderip mutluluğumuzu arttıyoruz. Mutluluğumuza vesile olan herkese minnettarız...



Ceylanlarımdan Mesaj: 


MUTLU YILLAR!!!









24 yorum:

Tuğba dedi ki...

çok güzel çok güzel bende sizin kadar sevindim en az. çocuklar çok güzeller.

celebi74 dedi ki...

ceylanların ve sen hep mutlu ol şekerimmm....

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Canım bu resimleri gördükçe çok mutlu oluyorum . minişlerin güzel yüzlerini gülümsettin seni asla unutmayacaklar süpersin.

sevgiler

ada ve deniz dedi ki...

hesi de çok güzeller, ama çocuklarınızın gülümsemesi en güzel. Mutlu yıllar

YETENEK-SİZİN dedi ki...

mesajlarını sevsinler, ne güzle bir kartmış bu.. sizin sınıfta olmak var, bu cicişlerle oynamak var. Raflarda boş yer kalmamıştır eminim:)

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Ne kadar şanslılar; senin gibi bir öğretmene sahip oldukları için ne kadar şanslılar.
Kedim, yüzleri hep böyle ışıldayan çocuklar görmek istiyorum; hak ediyorlar.
Asıl sana teşekkürler..
Öpüyorum seni ve kırmızı önlüklüleri :*

FADİŞ dedi ki...

Ne kadar güzel bir yeni yıl haberi oldu, hep mutlu olsunlar inşallah, size de duyarlılığınız için teşekkürler öğretmenim:))

ruşen dedi ki...

mutlu bir yll dileğimle...
sevgiler.

Yıldız dedi ki...

Sevgili arkadaşım
senin ve çocuklarının yeni yılını kutlar hep resimde gördüğüm gibi mutlu, olmanızı diler hepinizi kocaman öper nice sağlıklı başarılı, mutlu yıllar dilerim........

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili Atolye Kedi, bu güzelliği görmeyi heyecanla bekliyordum çocuklarımızı ve sizi sevgiyle kucaklıyorum. Onların mutluluğu herşeye değer harikasınız.Sevgiyle kalın...

elifin terazisi dedi ki...

Canım, Nilgün hanım bana, benim oyuncaklarınm ulaştı mı diye soruyor.
http://www.sendepisir.com/ sitesinin sahibi, doğrusu ben de merak ettim benimki de kırılıp dökülmeden ulaştımı diye? Sevgiler:)

AtolyeKedi dedi ki...

Canım Arkadaşlarım güzel yorumlarınız ve destekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim.

Elif, evet çok şükür org sapasağlam geldi, çok ama çok teşekkür ederim. Ben geçen perşembe gelenleri bu postun teşekkürler kısmında yazmıştım ama Nilgün hanımın paketi daha elime geçmedi belkide bu hafta gelir. Geldiğinde yine haber veririm. Nilgün hanıma da şimdiden çok teşekkürler.

elifin terazisi dedi ki...

Güle güle kullansınlar, hepsine sevgilerimi gönderiyorum.

elifin terazisi dedi ki...

Güle güle kullansınlar, hepsine sevgilerimi gönderiyorum.

Meraklı Beti dedi ki...

harika ya duyarlı bir milletiz biz çok sevindim canım inşallah bu çocuklar ve bütün çocuklarımız en iyi yerlere makamlara gelirler...

canım ben kutumu hazırlayamadım daha oğlum hasta doktorvs. araya girdi en kısa zamanda elinde olucak..öpüyorum çok

ebrulikedi dedi ki...

iyi günlerde oynasın kuzucuklar.hepsini kocaman öpüyorum:)

AtolyeKedi dedi ki...

Elif tekrar çok teşekkür ederim.

Meraklı Beticim, evet yurduma hayırlı vatandaşlar olmaları için, iyi bir yerlere gelmeleri için elimden geleni yapıyorum ve ileride onları engelleyecek şeyler olmasın diye bol bol dua ediyorum. Çünkü çok zor şartlarda yaşıyorlar.
Canım çok geçmiş olsun, çok teşekkür ederim.

Ebrulikedi, çok teşekkür ederim. Herşey için... Oyuncaklar için dolgu oyuncakları yıkama hassasiyetini gösterdiğin için, güzel mektubun ve güzel beren için...

Gul/İnn dedi ki...

merhabalar

bu etkinlik için size bir öneride bulunmak istiyorum..www.adimgenc.comm sitesinden ücretsiz çocuk dergisi talep edilebiliyor sınıflarına göre..ben yeğenlerim için istedim epeyce göndermişler..bir irtibat kurun isterseniz umarım yararlı bir dönüşü olur projeye :)

PaPErDeLiE dedi ki...

vala işten güçten anca fırsat bulup bugün oyuncakları göndereyim diye adresinize bakarken bu fotoları görüp çok mutlu oldum,geciktiğim için üzüldüm ama olsun. Sonra oyuncakların fazlaca olduğunu okuyunca aldıklarımı gazi pediatrik onkolojide yatan çocuklara göndermeye karar verdim.
Bir öğretmen olarak tüm bunlara vesile olduğunuz için teşekkür ediyorum :)))

AtolyeKedi dedi ki...

Gul\İnn,çok teşekkür ederim ilk fırsatta bakacağım.

PaPErDeLiE, Rica ederim. Ne mutlu size sayenizde başka çocuklarda mutlu olacak. Yüreğinize sağlık. Çok teşekkür ederim.

Yeşim dedi ki...

Canlarım benim yaa. Nasıl sevinmişler nasıl da gözleri ışıldıyor :) Bütün günleriniz bugünkü gibi neşeyle dolsun kuzum :)

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimim sağolasın canım benim sayenizde oldu herşey.

morinek dedi ki...

sevgili atölye kedi benden bahçede oynamak için kova kürek setleri ihtiyacın olduğunu iletmiştin hatırlarsan (benim eksikleri sormam neticesinde) yalnız inanki ankarada neredeyse bakmadık kırtasiye oyuncakcı bırakmadım fakat yoktu sezonu olmadığı için bulunmazmış ama sözüm hala yerinde yalnız yaz başında göndericem sezon açılıp oyuncakcılarda bulduğum zaman

AtolyeKedi dedi ki...

Morinek, çok sevindim geç olsun güç olmasın. Unutmadığın ve bilgilendirdiğin için çok ama çok teşekkür ederim. Gerçekten çok mutlu oldum.