21 Nisan 2011 Perşembe

Romantik çocuklarım mektup yazamaz ama yazdırır :)

9 yorum:

neval dedi ki...

ne büyük ödül,nasıl büyük bir tatmin :)

GÖNÜL dedi ki...

ne büyük mutluluk ben bile okuyunca duygulandım sizi düşünemiyorum sevgiler

cecilia dedi ki...

çok tatlı ya, ömür boyu saklanmalı :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

o minik elleride senide öpüyorum canım .
gün gelir öğretmenim ben şurda çalışıyorum nasılsınız şimdi, diyede mektuplar yazarlar inş. hepsini yolu aydınlık ve açık olsun.

Gul/İnn dedi ki...

harikalar :) en azından açık açık yazmış duygularını şekerler..sevgiler onlara ve size :)

cicibebe dedi ki...

ne güzel bi mutluluktur bu :))

Ful yaprakları dedi ki...

benzerlerini ben de alıyorum,dünyada bundan tatalı bir şey yok sanırım :)
blogunuzda yeniyim,
ben de dünyama en kısa zamanda beklerim,

sevgiler,
ful.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Merhaba; uzun bir aradan sonra bloglarımızın açılması ile birlikte Hayal Gücü Etkinliğimize kaldığımız yerden devam edeceğiz. Fikrinizi değiştirmediyseniz; son durum ile ilgili bilgi almak ve katılacağınızı yeniden onaylamanız için lütfen aşağıda vermiş olduğum linki ziyaret ediniz.
Teşekkür ederim..
http://www.yeteneksizin.com/2011/04/hayal-gucu-etkinligi-3-devam.html

AtolyeKedi dedi ki...

Neval, kesinlikle öyle :)

Gönül, çok teşekkür ederim.

Ceciliacım bu 8 yılda bende ne mektuplar var saklanan bir bilsen...

Örgü Çantam, ah ah AAAMİN o günleride görürüm işşallah!

Gul\İnn, çok teşekkür ederim :)

Cicibebe, vallahi öyle canım.

Ful Yaprakları, çok teşekkür ederim. Seve seve gelirim.

Yetenek-Sizin, kesinlikle devam, şimdi gelip onaylıyorum, teşekkür ederim.