24 Nisan 2011 Pazar

Şalım











8 yorum:

GÖNÜL dedi ki...

rengi harika güle güle kullan sevgiler

sallamacay dedi ki...

pek güzel modeli varmış, ören ellere sağlık

www.sallama-cay.blogspot.com

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık canım bende çok seviyorum bu örneği hem sipariş hemde hediye olarak örmüştüm çok da zevkli bir örgüsü var.

Nazan dedi ki...

Üç boyutlu şalın rengi de duruşu da çok güzel olmuş, ellerine sağlık..

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok şık görünüyor... iyi günlerde kullan...

Banuca dedi ki...

Çok şık, bu rengi çok severim :)
Bu örgüden ben de bir küçük şal yaptım, ama kenarları yanlış yaptım herhalde pek bi yayvan oldu :(

suhuba dedi ki...

Çok güzel olmuş. Uğraşmışsın belli ama değmiş gerçekten. Güle güle kullan canım

AtolyeKedi dedi ki...

Gönül çok teşekkür ederim.

Sallamaçay, çok teşekkür ederim :)

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim.

Nazan, çok teşekkür ederim.

Emine Öztürk, çok teşekkür ederim.

Banuca, çok teşekkür ederim. Bende rengine vurulupta ipi almıştım.

Suhuba, çok teşekkür ederim.