12 Mayıs 2011 Perşembe

Kızımsız yollardayım...






Sevgilim..
Bizi böyle ayrı koyan kadere boyun eğdik bile bile
Yenildik kırıcıydık üstelik sevgimize alışkanlık diye diye
Arıyorum geçip giden zamanda
Kaybolu verdin bir anda
Şimdi ne olduk seninle biz?
Biliyorum döneceksin bir anda Dün gece gördüm rüyamda
İnan çok Özlüyorum seni....


Ben zaten senden gelen her çileyi her kederi
Kabullendim sen gittiğin günden beri..
Bazen duyarsan sitemli sözlerimi bağışla çünkü 
Çok özlüyorum seni...


Yanıyorum...
Külde yok dumanda bir sızı var taa şuramda
İnan çok özlüyorum seni...


12.05.2010

8 yorum:

suhuba dedi ki...

Ya ama olmadı. Çok hüzünlü. Eminim kızında seni arıyordur.

Yeşim dedi ki...

:(

AtolyeKedi dedi ki...

Suhuba, bencede olmadı...Bu yorumun beni çok ağlattı...

Yeşimim, çok özlüyorum....

Sibel'in Hobi Dünyası . .. dedi ki...

Güzelim hayıdır ne oldu, yoksa bu kuş senin mi,ona mı bişi oldu... İnan anlayamadım ama endişeliyim... Sevgiler canım benim...

AtolyeKedi dedi ki...

Sİbelciğim evet benim kızımdı Tam biryıl oldu beni bırakalı...

uysalanne dedi ki...

Atölye kedim konuyu algılamadan, yorum yazdığımı hatırlıyorum .Umarım seni kırmadım arkadaşım inan çok üzüldüm:( benimde kızım var seni çok iyi anlıyorum Canlıları sevmek çok ayrı bir duygu sevgilerimle ..

AtolyeKedi dedi ki...

Uysalanne, çok teşekkür ederim.

uysalanne dedi ki...

Ben teşekkür ederim Atölye kedi.