5 Temmuz 2011 Salı

Değerlendirmeler....



Kırmızı bady çok güzel ama kalça kısmı çok dar geliyordu. Etekte teyzemin hediyesiydi ve 36 bedendi ve artık gelmiyordu.Kemerini çıkarttık , badyi göğüs altından kesip eteğin daha geniş kısmıyla birleştirdik. (Annemle  :)) Dolaptaki giyilmeyen iki parça giyilebilen tek parçaya dönüştü :)







Bu mavi bir elbiseydi. T-box ' ın modelini çok beğenerek almıştım  (tabii denemeden açığı yoktu çünkü) ama giyince hiç beğenmedim., güzel durmadı. Elimdeki en uygun kumaşı bulup o göğüs kısmındaki bana yakışmayan kısmını çıkartıp kareli olan kumaşı diktik.

10 yorum:

*kelebekana*-* dedi ki...

kırmızılıya bayıldım çok yakışmış desenle...iyi günlerde giy ..

hobivakti dedi ki...

Ne güzel değerlendirmişsiniz.

Ellerinize sağlık. Güle güle giyin.

♥ HoBiHuZuR ♥ dedi ki...

çok güzel olmuşlar annenizinde sizinde ellerine emeğine sağlık..

GÖNÜL dedi ki...

ne güzel bir dönüşüm olmuş ellerine sağlık

Hilal dedi ki...

ikisine de bayıldım, harika olmuş ellerinize sağlık annenin de senin de :)

mor atölye dedi ki...

Harika fikirler, eminim yeni formları ile çok yakışmıştır.

Nazan dedi ki...

Ne güzel kombin yapmışsın, böylece iki tane de yeni elbisen olmuş.Ellerine sağlık canım..

Banuca dedi ki...

İşte en sevdiğim yenileme işlerinden biri... Giyilmeyenlerden giyilecekler çıkartmak... Ve çok başarılı, güzel, şık iki örnek, ellerinize sağlık:)

Girls On Blog dedi ki...

Süperr anneler ve kızları:)) güle güle giy yeni halleriyle cicilerini canım.

AtolyeKedi dedi ki...

Kelebekana, çok teşekkür ederim.

Hobivakti, çok teşekkür ederim.

Hobihuzur, çok teşekkür ederim.

Gönül, çok teşekkür ederim.

Hilal, çok teşekkür ederim.

Mor Atölye, çok teşekkür ederim.

Nazan, çok teşekkür ederim.

Banuca, bende çok seviyorum böyle işleri... Çok teşekkür ederim.

Girls On Blog, :)) çok teşekkür ederim.