1 Temmuz 2011 Cuma

Fotoğraf çerçevesi....


Parfüm kutularının kartonlarından....
















10 yorum:

neval dedi ki...

senin dıy larına bayılıyorum :)

habinos dedi ki...

çok çok çok güzel =)
ellerinize sağlık .

http://habinos.blogspot.com/

♥ HoBiHuZuR ♥ dedi ki...

çok hoş olmuş ellerinize sağlık..

PERMAREN dedi ki...

çok şeker olmuş yeni deseni:)harika...

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık çok hoş görünüyor canım

Banuca dedi ki...

Hem de kalp biçiminde :)
Nasıl güzel değerlendirmişsin, öptüm o güzel elleri....Peki içine konacak fotoğraf :))

Banuca dedi ki...

Ama bir şey daha diyeceğim, kalbin kenarındaki kelebek kaybolmuş, onu tek renk yapıversen....

AtolyeKedi dedi ki...

Neval, çok teşekkür ederim :)

Hobinos, çok teşekkür ederim. İlk fırsatta ziyaretine gelicem

Hobihuzur, çok teşekkür ederim.

PERMAREN, çok teşekkür ederim.

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim.

Banuca, fotoğrafı düşünmemiştim :)
Aslında çerçeveyi yaparken kelebek aklıma gelmedi kalbin büyüsüne kapılmıştım sanırım, bende sonradan farkettim, ama geç oldu. Şimdi de bozarım diye korkuyorum.

Beti Fashion Design dedi ki...

becerikli hatun ne güzel olmuş canım..

AtolyeKedi dedi ki...

Beticim, çok teşekkür ederim.