27 Temmuz 2011 Çarşamba

Pazartesi gününden....Deniz ve Pazar keyfi...


Sabah deniz keyfi....














Öğleden sonra sülalecek Pazartesi pazarı keyfi :)  Burhaniyenin her pazartesi müthiş bir pazarı kuruluyor, yolunuz düşerse şiddetle tavsiye ederim.





Ve sülalenin pazar ganimetleri:














































İlk defa kardeşcayizimde bizimle pazara geldi ve onunda aldıklarına özel bölüm ayırmak istedim.....

































NOT:  şu sıralar düğünümüz sebebiyle sülalecek bir arada olduğumuz için malesef internete girmeye bile vakit bulamıyorum canlar, bilginize... Her fırsatta gelmeye çalışacağım.



















7 yorum:

Dilek dedi ki...

Görüntüler çok güzeldi. Alınanlar da güle güle kullanılsın. Düğününüzde iyi eğlenceler dilerim.

cicibebe dedi ki...

güle güle kullanın hepiniz aldıklarınızı cnm :) oooh ne güzel tatil :/

asortik dedi ki...

cicelerinizi güle güle kullanın:)

AtolyeKedi dedi ki...

Dilek, çok teşekkür ederim.

Cicibebe, çok teşekkür ederim. Bencede :)


Asortik, çok teşekkür ederim.

Yeşim dedi ki...

Oohh alış verişler de yapılmış :) güzel günlerde kullanın hepiniz canım benim. O denize vuruldum ben :)

SEVECEN dedi ki...

ne güzel şeyler almışsınız ,ii günlerde kullan

AtolyeKedi dedi ki...

Yeşimciğim, çok teşekkür ederim canım. Bende bende :)

Sevecen, çok teşekkür ederim.