22 Ağustos 2011 Pazartesi

Bu Gün....


Ben bu gün biraz ortalığı düzenleyip yemek yapmanın dışında hiiiiç bir şeyyapmayı planlamıyorum evle ilgili olarak yani. Bu gün kendime ücretsiz mazeretsiz izin verdim.  Sadece kumaşlarımla planladıklarımı yapmayı....





Dergiyi iyiiiice incelemeyi....



Boncuklarımla uğraşmayı...




Bu boncukları bir yere işlemeyi....



Dün eşimle düğümlerini çözüp yumak yaptığımız bu iple planladığım şeye başlamayı...



Bol bol fotoğraf çekmeyi....


Sıkıldıkça da blog blog gezmeyi planlıyorum. Bu güz izinliyim... 






13 yorum:

ruşen dedi ki...

ben öyle yoğun bi güne uyandım ki, kendime kolaylıklar sana da gönlünce keyifli bir gün diliyorum... tadını bol bol çıkar tatlım.

*ssdesignbutik dedi ki...

boncukların harika :=)
Bende keşke izin versem kendime çok yorgunum haftasonu o kadar yoruldum ki :(

hobivakti dedi ki...

Kolay gelsin. :)

neval dedi ki...

izin günün bile dopdulu,arkadaşım

Sibel'in Hobi Dünyası ... dedi ki...

Oh ne güzel kolay gelsin canım arkadşaım...

AtolyeKedi dedi ki...

Ruşen, çok teşekkür ederim. Kolay gelsin.

Ssdesignbutik, teşekkür ederim. Evdeysen dene derim çok iyi gelir.

Hobi Vakti, çok teşekkür ederim.

Neval,evet evde olmak ve böylesi izin kullanmak gibisi yok canım.

Sibelcim, çok teşekkür ederim canım.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

eee kolay gelsin demek lazım:)) sevgiler

necla dedi ki...

ohhh ne güzel umarım bi aksilik çıkmamıştır

AtolyeKedi dedi ki...

Örgü Çantam, çok teşekkürederim.

Necla, aslında dikiş makinesi bol bol aksilik çıkardı bana, bir ara makineyi dağıtıp tekrar toplayıp devam etmek zorunda kaldım, sadece vakit kaybettim :(

Narsistanbul dedi ki...

Sefan olsun izinli olamayanlar için de tadını çıkarsaydın.. ben de dün çok hasta olduğum için eve erken gittim, işte bunu hiç sevmiyorum evdeyim ama hasta olduğum için hişbey yapmaıyorum.. kumaşlar bana bakıyor ben kumaşalra:(

suptar dedi ki...

elbisen güzeldi işlenince harika olmuş çok beyendim iyi günlerde kullan

AtolyeKedi dedi ki...

Suptar, çok teşekkkür ederim Anne

AtolyeKedi dedi ki...

Narsistanbul, teşekkkür ederim. Geçmiş olsun. Evde olmak, izinli olmak ama hasta olmak çok kötüymüş gerçekten. Bi de insanın canı yapmak ister bir şeyler ama hastalıktan yapamaz aaa çok kötü...