9 Ağustos 2011 Salı

Dün gece ve bu gün...




Bu iple bir şeyler örmeyi planlıyordum. Ama bu şekilde öremezdim. Çünkü yumak 4 kat iplik sarılarak çile halinden bu hale getirilmişti ve  o 4 katı ayrılmak zorundaydı.








Dün gece eşiminde yardımıyla saat 9 dan itibaren çile bülbülüm çile deyip yarım saat mola verip gece yarısı 4 yumak haline getirebildik. Aklıma hemen işçi problemleri geldi bir işçi birçileyi...........Neyse dikişlerle eş zamanlı örülmeye başlanacak. Aslında dikişlerden sonraya bırakacaktım ama bu kadar çileli bir açış sonucu bir an önce başlasam iyi olacak diye düşünüyorum :)








Bu gün evimden çıkmaya hiiiç niyetim yoktu ama maalesef bir işim çıktı onu halledip beklerken zarara girdim yine....








Yeni yavru ceylanlarıma kaynak olsun diye   :)







İhtiyaçlar.....







Ve beni yine gitme korkusu sarmışken ve zaman azalırken yaptığım işe bak.  Bir sürü işim var yapmam gereken, onlar bitmeden almamalıydım ama belkide,  sanki hiç gitmeyecekmişim hissi verdiği için aldım :(







Dün akşam ip sarmasaydık bu gün çıkmak zorunda kalmasaydım bitmesi gereken elbisemin acccık kalan kısmını tamamlamaya gidiyorum. İşşallah başka bir şey çıkmazda bu gün bitirebilirim.



























3 yorum:

Rapuncela dedi ki...

Beauty ring and earrings ;)

suhuba dedi ki...

Bazen hakikaten ne planlarsan planla olmuyor. En iyisi rahat olmak. :) Elbiseni bekliyorum.

AtolyeKedi dedi ki...

Rapuncela, thanks :)

Suhuba, ah bir olabilsem... Teşekkür ederim.