19 Ağustos 2011 Cuma

Eteğim....







Sonunda eteğimi diktim.




Dikmekle kalmadım seneye nasıl giyeceğiminde ön provasını yaptım.












 Bunlarda yeni kumaşlarım. Bursa kumaş pazarından aldım. Bunlardan 3 etek 1 elbise 1 bluz dikmeyi planlıyorum. Bir de Annemin verdiği bir kumaş vardı fotoğrafını çekmemişim ondan da 1 bluz dikeceğim diye umuyorum. Ufak ufak başladım ev işlerinden fırsat kaldığı kadarıyla yani. Akşamları dikiş yapamıyorum eşimle bir arada oturalım diye oda da oturacağım şekilde işler yapıyorum.  Zamanınm az kaldı artık planladıklarımdan ne kadarını dikebilirsem.....







8 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık canım güzel olmuş aynı bu şekilde tişörtle birleştirip elbisede yapılıyor:)

şal desen aşığıyım bende çok güzelmiş kumaşın.

yaren dedi ki...

gerçekten çok hoş olmuş etek. güle güle giy

cemre dedi ki...

canımcım pek şirin olmuş eteğin güle güle kullan :)sondaki iki kumaş çok hoşmuş

AtolyeKedi dedi ki...

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim.

Yaren, çok teşekkür ederim.

Cemre, çok teşekkür ederim.

PEMBEBAKTERİ dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ TATLIM GÜLE GÜLE GİYİNNNN

AtolyeKedi dedi ki...

Pembe bakteri, çok teşekkür ederim.

Beti Fashion Design dedi ki...

şahane olmuş canım ya fiyonk detay a süper ben sevdim ellerine sağlık ..

AtolyeKedi dedi ki...

Beticim, çok teşekkür ederim canım. Bu fiyonklar sanırım birçok yere yakışıyor...