26 Ağustos 2011 Cuma

Kolye



Geçenlerde bir arkadaşımda görmüştüm bu tarz bir kolyeyi alakasız bir sürü boncuk bir araya gelmiş. Önce kendisi yapmış zannettim ama hediyeymiş ve satın alınmış bir şeymiş Çok hoşuma gitti. O kolyeyi görünce evdeki daha önce bir şeyler yaptığım takılardan artan boncuklarım aklıma geldi.



Bir de kullandığım çivilerden artan parçalar....



Arkadaşımın kolyesinde ince kadife gibi bir kurdele vardı. Benim elimde de sadece zincir vardı bende zincir taktım.



Elimdeki artan boncuklarla ve çivi artıklarıyla yaptığım ekonomik kolyem   :)



7 yorum:

roseness dedi ki...

Eline sağlık çok güzel olmuş.

Çılgın Mevdoş dedi ki...

birebir aynısını yapmışsın canım ya iyi günlerdekullan.

Yeşim dedi ki...

Bayılıyorum senin elindeki her malzemeyi değerlendirme şekline :) Helal olsun kuzumm.

moda_kesh dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık renkler birbirine çok yakışmış

AtolyeKedi dedi ki...

Roseness, çok teşekkür ederim.

Çılgın Mevdoş, çok teşekkür ederim.

Yeşimcim, çok teşekkür ederim canım. Biraz memur zihniyeti biraz da yapı sanırım. Ama seviyorum atmayıp bir şeyleri başka şeylerde değerlendirmeyi...

Moda_kesh, çok teşekkür ederim.

fuska dedi ki...

süper bir geri dönüşüm eline sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

Fuska, çok teşekkür ederim.