4 Ağustos 2011 Perşembe

Şifon :)



Daha önce bu yazımda bahsetmiştim kumaşlarımdan ve planladıklarımı yapamadığımdan

http://atolye-kedi.blogspot.com/2011/07/bu-gun-cok-is-yaptm.html







Kumaşlar şifon olduğu için dikmek çok zorladı benim gibi acemiyi :)  Çok hevesle başladım ama diğerleri nasıl olacak bakalım. Amaaaan en kötü mendil çıkartırım :) Kesmekte de çok zorlandım, dikmektede çok kayıyor malesef. Kalıp vs yok pratik çalıştım arada Anneciğimi rayıp şurası burası diye sorup danıştım. 






Boyun kısmı....







Mayoların üzerine giyebilmek için diktim. Tatilde bitti.... Seneye kısmetse giyerim.  







Son olarakta yaka kenarlarına pul diktim.




9 yorum:

mirayet dedi ki...

çok şık olmuş ellerinize sağlık..

Elif'in Terazisi dedi ki...

Tatlım ben zor dikilen kumaşlarda , mulaj kağıdını 1- 1,5 cm lik uzun şeritler halinde keserim. Üste kumaşlar alta mulaj kağıdı gelecek şekilde dikerim.İşim bitince kağıdı kolayca yırtıp atarım. Kolay gelsin:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık pratikliğe el alıştımı çok iyi oluyor.
sağlıkla giymen dileğiyle

Banuca dedi ki...

Ne kadar da şık olmuş, yakacaksın ortalığı :)

suptar dedi ki...

çok iyi görünüyor işte bu ellerine ssğlık çok beyendim güle güle kullan

suptar dedi ki...

çok iyi görünüyor işte bu ellerine ssğlık çok beyendim güle güle kullan

suptar dedi ki...

çok iyi görünüyor işte bu ellerine ssğlık çok beyendim güle güle kullan

Dilek dedi ki...

Bence hem şık hem de çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

AtolyeKedi dedi ki...

Mirayet, çok teşekkür ederim.

Elifin Terazisi, çok teşekkür ederim.

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim.

Banuca, çok teşekkür ederim :)

Suptar, çok teşekkür ederim.

Dilek, çok teşekkür ederim.