26 Ağustos 2011 Cuma

Siyah elbisem....


Dün bitirdiğim elbisem.... Kendisi de çok ekonomik geldi bana.... Kumaşı 10 liraya aldım  1 etek birde elbise çıkardım. Fotoğrafta parlamış renk çok belli değil ama siyahın koyu tonu aslında....Kalıbını kendim uydurdum. Duruşunu çok sevdim bayramlığım oldu .  Kendime izin verdiğim gün de 2 etek 2 bluz diktim ama ufak tefek eksiklikleri olduğu için paylaşamadım. Bu elbiseyi de salı günü 2 saatte kesip teyelledim, Dün akşam üstüde diktim. (Anneme duyurulur :)




Bobinlerim de Annemden sağ olsun kendisine alırken bana da hep alır. Böylece elbisem ve diktiklerim daha da ucuza geliyor :)



İşte beni çok yoran ama sonunda anlaştığımız dikiş makinem... Bu gün kendisini buruk bir şekilde topluyorum. Malum yakında okullar açılıyor bu yüzden süresiz kaldırıyorum makinemi. Seneye artık kısmetse ömür ve sağlık yeterse tekrar yaz tatilinde çıkarırım.





14 yorum:

SEVGİLİ HAYAT dedi ki...

tebrikler işte maharet bu olsa gerek bir kumaşla binbir kıyafet güle güle giyin... ve iyi bayramlar geçirin

serpil dedi ki...

Çok güzel olmuş bence elbiseniz, sağlıklı günlerde giyin :) Yakasını da çok güzel yapmışsınız vallahi, ben hiç V yakayı oturtamıyorum. Heryerde rahatlıkla giyilebilecek bir model seçmişsiniz, ne güzel :) sevgiler.

SEVECEN dedi ki...

ohh şipşak elbise iyi günlerde giyin,bende dikiş dikmk istiyorum ama yaa :(

ecerce dedi ki...

elinize sağlık, elbise çok hoş duruyor:)

suptar dedi ki...

öncelikle hayırlı kandiller elbiseni beyendim iyi günlerde kullan devamını bekliyorum kolyende harika olmuş ellerine sağlık

Yeşim dedi ki...

Becerikli kuzum benim :) Ellerine sağlık tatlım güzel ve mutlu günlerde salın elbisenin içinde :)

Yeşim dedi ki...

az önceki yorum benimdi tatlım :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık canım çok sevdiğim sade modellerden bu harika olmuş.

kolyende harika alakasız taşlar bir araya gelince çok güzel bir kolye olmuş.sağlıkla kullan

moda_kesh dedi ki...

valla bende okullar açılsa da makinama kavuşsam diye bekliyorum canım ya annemlerin yanında olduğum için getiremedim

AtolyeKedi dedi ki...

Sevgili Hayat, çok teşekkür ederim. İyi bayramlar.

Serpil, çok teşekkür ederim. V yaka sanırım acemi şansı oldu :)

Sevecen, çok teşekkür ederim canım, umarım en kısa sürede fırsat bulursun.

Ecerce, çok teşekkür ederim.

Suptar, Anneciğim biliyorsun gidiyorum o yüzden de süresiz kaldırdım makinemi kısmet artık. Allah sağlık, ömür verirse evime dönünce çalışma odam da sabit bir yer bulucam ve hiç kaldırmayacağım, o zaman devamı gelecek işşallah. Deneyimli bir terzinin beğenmesine çok sevindim, çok teşekkür ederim.

Yeşimim, çok teşekkür ederim canım. Amin canım. İki yorumunda çıkmış tatlım, çok öptüm.

Örgü Çantam, bende seviyorum sade modelleri. Çünkü sade şeyler bir çok aksesuarla birleşince farklı ortamlarda kullanılabiliyor. Çok teşekkür ederim.

Moda_kesh, işte herkesin şartları farklı... Az kaldı yakında kavuşuyorsun, bende uzaklaşıyorum.

dikisdersi dedi ki...

kolyede çok güzel elbisede ,makinan sorun mu çıkartıyor ,merak ettim ?birde örgülerine bakmaya gideyim ,kirpi ipler görüyorum alt taraflar da :)

AtolyeKedi dedi ki...

Dikişdersi, çok teşekkür ederim. Evet sorun çıkartıyor, ipin yukarıdan gelen kısmı zorluyor ve çok fazla ip kopuyor her başına oturuşumda ipi tekrar tekrar baştan takıyorum. O zaman dkiyor.

dikisdersi dedi ki...

ipi taktıgın yerlerde ip kalıntıları olabilir sıkıştırıyordur ,hem ayarını biraz bollat hemde alkolle temizlersen sorun yapmaz gibi

AtolyeKedi dedi ki...

Dikiş Dersi, görünürde bir şey yok ama eğer ip kalıntıları varsa makinenin plastik kısmının yani benim göremediğim bir yerdedir, görünürde ip yok. Artık bir dahaki sefere ayarı bollatırım. Alkolle nasıl temizlemeliyim. Çok teşekkür ederim.