6 Ağustos 2011 Cumartesi

Yaz Manzaraları....
















































7 yorum:

Dilek dedi ki...

Oooooy kuzucuklarım. Nasılda perişanlar sıcaktan. Bayılmış her biri bir yere. Dünya umurlarında değil.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

cansınız sizler can.
nasılda kendilerinden geçmişler . aman susuz kalmasın yavrucaklar.

Nedret dedi ki...

Oyyy... Hepsi sıcaktan mayışmış:)

GÜLÜN TAKI EVİ dedi ki...

Allah yardımcıları olsun bu sıcaklarda.KAPI ÖNLERİNİZDE LÜTFEN BİR KAP SU BULUNDURUN

AtolyeKedi dedi ki...

Dilek, aynendünya umurlarında değildi seslendik ama çoğu hiiiç oralı bile olmadı.

Örgü Çantam, çok şükür hiç biri susuzluk çekmiyordu. Artık insanlar daha duyarlı..


Nedret, evet...

Gülün Takı Evi, Amin, artık insanlar çok duyarlı bu yavrular susuzluktan değil sıcaktan mayışmış durumdalar. Hep derim benim hala umudum var diye her konuda... Gerçekten insanların duyarlılığı benim umutlarımı çoğaltıyor. Hepsi bu yaz gittiğim farklı yerlerde çekildi ve hepsiyle ilgilenen kişiler vardı.

tülin dedi ki...

Hiç kıyamam ben onlara..

yıldız dedi ki...

aa benim kedoşumun orada işini ne:D