9 Eylül 2011 Cuma

Benim Çakıl Taşlarım var....


Merhabalar herkese....Umarım güzel bir bayram geçirmişsinizdir.Ben Bayramdan önce hazırlamıştım bu postu ama yayınlamaya fırsatım olmamıştı. Evdeki mumlukarım... Büyük olandan bir tane daha vardı ama kırılmıştı bu da tek kalmıştı   :(



Bu da eşimin bekarlıktan kalma kahvaltılığının alttaki ahşap kısmı. 3 kat beyaz renge boyadım ve cilaladım.




Ahşabın içine mumlukları ve çakıl taşlarını yerleştirdim. 




Ve içine Annemin yazlıkta topladığı midye kabuklarını koydum.








8 yorum:

hobivakti dedi ki...

Ne güzel bir tamamlama olmuş. :)

Ellerine sağlık.

pembedüşler dedi ki...

ne güzel olmuş, ellerine sağlık:))

Dilek dedi ki...

Ellerine sağlık Atölye Kedicik. Çok hareketli bir aksesuar olmuş.

tülin dedi ki...

Çok cici olmuş.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

deniz kabuklarını severim resimleri inceleyerek takip ederken acaba 50 kat vernikle tepsiye sabitledimiki diye düşündüm:)) fenada olmaz hani kahve tepsi yaparsın sevgiler

AtolyeKedi dedi ki...

Hobi Vakti, çok teşekkür ederim.

Pembe Düşler, çok teşekkür ederim.

Dilek, çok teşekkür ederim.

Tülin, çok teşekkür ederim.

Örgü Çantam, güzel olurdu tabii. Çok teşekkür ederim.

suptar dedi ki...

iyi değerlindirme hepsi birbirine yakışmış iyi günlerde kullan canım

AtolyeKedi dedi ki...

Anne, çok teşekkür ederim