13 Eylül 2011 Salı

çantam



Bundan yıllar yılar önceydi. Lise zamanlarımdayken.... Bu çantayı Adapazarına teyzemlere gittiğimizde almıştım ve çok uzun zaman kullandım. 



Bunu artan iplerden yapmıştım. Sakla samanı diyerekten...



Böyle de boncuklarım vardı yine bir şeylerden artmış.





Çantanın kenarına taktım.



Annemin eski perdesinden bir parça...



Danteli çantaya iğneledim.


Bitmiş hali.... Hep seneye hep seneye işşallah kısmet olur. Bunu da seneye kullanıcam artık kısmetse....







7 yorum:

canan dedi ki...

çok hoş olmuş ellerinize sağlık iyi günlerde kullanın

neval dedi ki...

yeni dokunuşla ,nice seneler kullanılsın

uğurböceği dedi ki...

dantel herşeyin havasını değiştiriyor bu yüzden çok seviyorum...ben parça dantelleri toplayıp duruyorum heeep..değerlendirmek içinde tasarım arıyorum son günlerde :)

Dilek dedi ki...

Ellerine sağlık atölye kedi, çantanın havası değişmiş.Güle güle kullan.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

harikaaa ellerine sağlık.
Bak ben sana bir ilave daha çıkarayım:)))))
dantelin etrafına nazar boncukları dik aralıklarla:))
sevgiler

ecerce dedi ki...

ellerinize sağlık ne güzel düşünmüşsünüz:)

AtolyeKedi dedi ki...

Canan, çok teşekkür ederim.

Neval, çok teşekkür ederim, işşallah.

Uğurböceği, kesinlikle katılıyorum. Bende dantel topluyorum özelliklede Annemden :) Ama dantelde her yere yakışıyor... Umarım bulmuşsundur :)

Dilek, çok teşekkür ederim, iyi oldu bencede...

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim. Güzel ilave... bir süre böyle kullanıp boncukta takabilirim.

Ecerce, çok teşekkür ederim.