24 Eylül 2011 Cumartesi

Evimdeki Kediler....
























10 yorum:

CherrybLossomgirL dedi ki...

çok tatlılar , tam bir "kedi "evi:)

neval dedi ki...

şimdi inandım,kedilere bayıldığına

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

süpppperrrrrrr,bayıldım çok ama çok güzeller biblolara da muhteşem.

fiamma dedi ki...

Nasıl güzel bu kediler böyle hele o kalorifer üstünde ki ile alttan uzanana bayıldım. Hepsini iyi günlerde kullanın.

GÖNÜL dedi ki...

kedicikler çok şeker:))

AtolyeKedi dedi ki...

Cherryblossomgirl, ooo daha neler var kedili :))

Neval, şaka gibi :)

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim.

Fiamma, çok teşekkür ederim.

Gönül, çok teşekkür ederim.

Dilek dedi ki...

Aaaaa ben nasıl kaçırmışım ayol bir kedi sahibi olarak bunları. Çok güzeller, çok kıskandım valla, bende yapmak istiyoruuuuuuuum.

AtolyeKedi dedi ki...

Dilek, bilmem ki :)
Yap bencede çok şirnler gerçek olmasalarda eve neşe kattılar.

essra dedi ki...

güzel olmuş

yıldız dedi ki...

ben bulaşık makinesinin üstündekinden istiyorum:) bende bulursam alayımda yapıştırayım çok şeker olmuş;)