20 Eylül 2011 Salı

Hediyelerim için Kutu...










Nasıl başlayacağımı bilmiyorum.... Aslında paylaşacağım o kadar çok şey varki blogda ama çok  zor. Bir yerden başlamak gerek deyip yazmaya çalışıyorum. Bu aralar düşünmekten sıkıntıdan dikkatimi toplayamaz haldeyim kendi kendime çırpınıp duruyorum ve yapabileceklerimde çok kısıtlıymış.... İşte kör bir kuyuda boşa çaba sadece...Blogumu çok ihmal ettim biliyorum ama geçen haftadan beri yerde miyim gökte miyim bilmiyorum. Çok sık olmasa da arada bloguma ve sizlere bakıyordum ama ne okuduğumu hatırlamıyorum. Daha çok oraya buraya mail atıp yorum yazmakla ve cevaplarını beklemekle meşgulum ama şu ana kadar boş.... Neyse biraz dürtülerek karar aldım blogumu ihmal etmemeye...


7 yorum:

Banuca dedi ki...

Oooo, nasıl da şık kutular bunlar, bu ne zarif bir zevk, dönüşümün böylesine can kurban :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık bu boyama işeide harika oluyor kaplamadan da iyi aslında kaplamada kapaklar tam kapanmıyor elimde bekleyen epeyce kutu oldu denemeliyim bunu:)) sevgiler

Dilek dedi ki...

Ya fikrine sağlık ne güzel hediye kutucukları olmuş. Bende de böyle bir sürü kutu birikti atamıyorumda bir işe yarayacak diye, diğer taraftan da yer sıkıntısı oluyor. Bende böyle denemeliyim galima.

AtolyeKedi dedi ki...

Banuca, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum :)

Örgü Çantam, evet çok doğru kapak kısımlarında sorun çıkıyor genelde bu şekilde öyle bir sorun olmuyor. Çok teşekkür ederim.

Dilek, bende artık kutuları biriktir biriktirnereye kadar deyip çözüm araken buldum bu fikri. Çok teşekkür ederim.

suptar dedi ki...

hediye saqhipleri şanslılar çok beyendim eline sağlık güzelim.

yıldız dedi ki...

sprey boya ne kadar peki:) çok güzel olmuş bende alıp şu elimdeki bir kaç şeyi boyamak isterim.

AtolyeKedi dedi ki...

Suptar, bir tanesi yerine gitti bile. Çok teşekkür ederim.

Yıldız, sprey boyayı alalı 2-3 yıl oldu fiyatını çok net hatırlamıyorum sanki 20 lira gibi bir şeydi yine de emin değilim ama çok kullandım.