29 Nisan 2012 Pazar

Dikkat!! geçen haftanın bol fotoğraflı özetsiz hali...

                                          Geçen hafta misafirlerim geldi. Gelir gelmez AKM'ye gittik.

Kahveyi hepimiz çok beğendik.


Mesir macunu çocukluğumda annemin kuzeni Manisadan getirirdi, o günleri hatırlattı...

Bunlarda misafirlerimden bana gelen hediyeler:

Aslında bu hafta çok dolu dolu geçti çok gezdik ama her yeri ve her şeyin fotoğrafını çekmemişim. Çektiklerim:


Gelen misafirler Anne-LER olunca tabi ilk olarak okuluma gittik :))


Açık havada mis gibiydi.


Suluhana gittik.. Ben malesef bu aralar hiç gönlüme göre boncuk bulamıyorum :( Sulu handa da bulamadım...



Geçen cumartesiden bu pazara kadar sanırım gitmediğimiz sosyete pazarı kalmadı. Ve bunlarda karışık ganimetler:









Çanta Annemin.. Keşke Annemlerin aldıklarının hepsini fotoğraflasaydım diye düşünüyorum. Neyse...

Bu hafta gelen markafonik aşkımın yeni meyveleri:
































6 yorum:

SOLMAZ dedi ki...

Alışveriş açısından verimli bir hafta olmuş. Güle güle kullanın...

Nefretle Beni Bekle . . . dedi ki...

saatlerim markasını öğrenebilir miyim acaba

Dilek dedi ki...

Ooooooo bol gezi bol alışveriş ha!

AtolyeKedi dedi ki...

SOLMAZ, çok teşekkür ederim.

Nefretle Beni Bekle... Mark Jakko

Dilek, eveeeet :)

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

markafonik aşkınızın meyveleri güzelmiş :))

AtolyeKedi dedi ki...

Zuhal'in Müzesi, çok teşekkür ederim :)