19 Nisan 2012 Perşembe

Tırnak sorunu ve İçimde kalmasın...


Geçen dönemin başında ve bu dönemim başında tırnaklarımda ikiye ayrılmalar olmaya başladı.Bende Ekim ayından beri Kalyon kullanıyorum iyi geldiğini düşündüm. Bakalım Golden rose ve Farmasi işe yarayacak mı? Sizinde bu konuda kullandığınız ve memnun kaldığınız ürünler varsa ve paylaşırsanız sevinirim.  


Ben kozmetik bloglarını takip etmeyi çok seviyorum. Sırf bu yüzden içimde kalmasın diye işte bitirdiklerim :)) Gerçi bu son zamanlarda yoğunluktan pek fırsat  bulamasamda ilk fırsatta eski günlerime dönmek istiyorum. 


5 yorum:

SARI MELEK dedi ki...

Benimde tırnaklarım çok hassas. Ellerim balık gibi hiç sudan çıkmadığı için, inceliyor kırılıyor. O yüzden hiç uzatamıyorum. Ayak baş parmaklarımın tırnakları da dediğin gibi kırılıp ikiye ayrılıyordu. Avon'un tırnak güçlendiricisini kullandım. Bir daha hiç kırılma olmadı. Çok memnun kaldım ben, tavsiye ederim.
Resmini ekleyemedim buraya Avon nail experts diye aratınca bulursun:)

pembe fiyonk dedi ki...

şahsen tam olarak ii gelen bi ürün bulamadm

AtolyeKedi dedi ki...

Sarı Melek, çok teşekkür ederim. Böyle tavsiye ile ürün kullanmak daha isabetli oluyor. Tekrar çok teşekkür ederim.

Pembe Fiyonk, bulunca haber ver canım.

Sabiha dedi ki...

Bende de aynı sorun vardı kalyon iyi geldi ama uzun bir süre de oje sürmedim tırnaklarım dinlensin diye. Hala da çok nadir sürerim.
Parfüm şişelerini ben de biriktiriyorum aşağı yukarı bendede var bi o kadar. Atmaya da kıyamadım koleksiyon yapıyorum. Ne kadar şık ve değişik şişeleri var değil mi? Sevgiler..

AtolyeKedi dedi ki...

Sabiha, vallahi biriktire biriktire artık hobilerimi sığdıracak yer bulamıyorum parfüm şişeleridedahil :)
Evet şıklar bencede. Sevgiler...