1 Mayıs 2012 Salı

Bu gün...


İyiki tatil oldu :)) Yine erken kalktım dolaplar düzenlendi, odalar tertiplendi, bol bol çamaşır yıkandı, asıldı, kurutuldu. Eşle akşam üstü çay keyfi yapıldı :)      (Her zamanki gibi Çok şükürki evimdeyim diye iş yaparken de şükür edildi)


Bu gün buna devam etsem ne iyi olacak.... Yapsam da bitse ve kullansam :)



Sabiha hanım daha önce Tchibo'dan gelen hobi malzemelerimin ayrıntılı fotoğraflamamı istemişti. Şuradaki yazımda:  
 http://atolye-kedi.blogspot.com/2012/04/tchibo.html
Sabiha hanımın blogu: 
http://sabiha-sabihayonca.blogspot.com/
İşte ayrıntılı fotoğraflar:






3 yorum:

Sabiha dedi ki...

Ah çok teşekkür ederim ,şablonlar ne kadar hoş,ençok çiçekli olanını sevdim. Yazı şablonlarınada aşinalığım var okul zamanında az kullanmadıydık.Şimdi daha çok merak ediyorum, bunlarla neler yapacaksınız acaba. Sevgilerimle.

AtolyeKedi dedi ki...

Sabiha, ricaederim. Bende en çok çiçekliyi sevdim. En kısa zamanda ve ilk fırsatta işşallah planlıyorum bir şeyler.... Benden de sevgiler....

mühendis dedi ki...

ben çok beğendim şablonları bunlarla tshirtlerin üstüne süper desenler yapılır:)