23 Temmuz 2012 Pazartesi

Burhaniye Pazarı...


Burhaniye pazarı en sevdiğim pazarlardandır. Tam da günlerden pazartesi olmuşken yayınlamak istedim geçtiğimiz 2 hafta üst üste pazatesi pazarına gitme fırsatım oldu. Balıkesir tarafına yolunuz düşerse gidin derim. Gerçi Annem sezon açılmadan herşey daha bir ucuz diyor ama maalesef  hiç o zamanlara denk gelemedim.....Ve işte 2 haftalık pazar ganimetlerim...

Bu inci küpeler ve doğaltaşlar bir çok yerde 2 katıyken, Burhaniye pazarındaki emekli bir amcamızda 2,5 tl hemde son 3 yıldır.  Başka sergilerde 5 tl ve üstü....




4 yorum:

gül kokuları dedi ki...

Pazarları bende çok severim Aldığınız elbiselerin modellerini aldım dikmek üzere haberiniz olsun.
Güzel günlerde sıhhatle kullanmanız dilegimle.

SHOIPTAR dedi ki...

maşallah kızım birde yanındaydım olmasam pazarı götürecektin hepsi çok güzel iyi günlerde kullan.

Trendydolap dedi ki...

pazara gitmeyeli çok oldu oysa ne severim semt pazarlarını :)

bloguma beklerim

http://trendydolap.blogspot.com/

AtolyeKedi dedi ki...

Gül kokuları, ne güzel, iyi yapmışsınız. Çok teşekkür ederim.

Teşekkür ederim Annnecim :)

Trenddolap, aaaa lütfen semt pazarı değil bu pazar Burhaniye pazarı :) Son yıllardaki gelişmesiyle Edremit pazarının çok güçlü bir rakibidir kendisi....Tabii gelirim.