28 Ağustos 2012 Salı

Moskova'dan biraz alışveriş biraz hatıra....


Bunlar Moskovadan aldıklarımız.... Ne yazıkki çoğu şey çin malı. Dünyanın neresine gidersek gidelim aldığımız hatıralar hep çin hatıraları....

Bir hediyelik eşya mağazasında koca bir kafile çinli vardı. Bunları buradan alıp taşıyacaklarına kendi ülkelerinden alsalar ya geyiğini yaptık bizde....

Bu küpeler Rus işi....Birde kaşmir kaşkolları var ama çooook pahalıydı. Aman zaten benimde bir kutu şalım var diyerek züğürt tesellisiyle bakıp geçtim :)


Ben gittiğim her yerden bunlar gibi hatıralar saklayıp getiriyorum...



Ve sonra dosyama koyup burada saklıyorum.


Annemin kapak koleksiyonuna kapak getirdim :)


Ah bu çay... Hikayesi çok uzun ama kısaca eşimin şirketinde çalışan bir arkadaşları daha önce Moskovada görev yapan brokrat babasının çok severek içtiği çayı aradık bulamadık. En sonunda yerel rehberimiz buldu ve bu kadar peşinden koştuk ısrarla istenen çaydan bizde alalım dedik :) Alışkın olmadığımız bir tat.... 


Taaaa oralardan bal aldık. Şansımıza bir bal festivali vardı her sene yapılıyormuş....Ve bizim yerel rehber Dünyadaki en az katkılı bal Rusyada dedi yedik bizde ama bilmiyorum :) 




  


6 yorum:

SEVECEN dedi ki...

KOLYEN NE KADAR HOŞMUŞŞŞ...GÜle güle kullan ne güzel bir gezi olmuş bellii

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çok güzel bir gezi olmuş tekrarı da nasip olsun. sağlıkla kullan hepsini canım.

GÖNÜL dedi ki...

harika ne güzel matruşkalara bayıldım sevgiler

AtolyeKedi dedi ki...

Sevecen, çok teşekkür ederim bende çok beğenerek aldım.

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim Moskova 2 günde gezilip bitirilecek bir yer ilk postta da dediğim gibi hayal kırıklığı oldu tekrar gitmeyi düşünmem. Çok teşekkür ederim.

GÖNÜL,çok teşekkürler.

tarchin dedi ki...

aahhhh ah ne çok özledim oraları :) güzel bir gezi geçirmişsinizdir umarım. Keşke siz gitmeden önce blogunuzu keşfetmiş olsaydım. Neyi nerden ucuza ve kaliteli ve de çin malı olmayanını alabileceğinizi size anlatırdım :) Bal festivali, orada her mevsim en az 2 defa yapılır. Her balın iyi geldiği birşey vardır. Gerçekten de katkısızdır o pazardaki ballar ama mutlaka bilen biriyle almak lazım. Çünkü aynen ilaç gibi bir şeye iyigelirken vücudunuzdaki başka birşeye dokunabilir. Ancak petek bal alsaydınız tadına doyum olmaz :)

AtolyeKedi dedi ki...

tarchin, evet çok eğlendim ama gittiğim grubun eğlenmekte payı çok büyüktü.Keşke...bilen birisinden öğrenmek tavsiye almak iyi olurdu... Evet bizde bilen biriyle aldık. Katkısız olduğunu sizden de duymak iyi oldu. Çünkü insan bilmeyince ne duysa inanıyor yada zorunda kalıyor.