18 Ağustos 2012 Cumartesi

Yeni takılarım :))


Sahurdan sonra sabahladığım bir günde evde ne varsa bir bakayım dedim incik boncuk olarak. Döktüm ortaya....


Böyle bileklikler yaptım. Sıkıştırma aparatlarını daha sonra alınca takacağım.


Bu ikisini kendime yaptım. Diğerleri kısmet artık...



Eşimin aldığı swarovski taşlarla küpe yaptım.



Malzemelerin arasında küçücük bir kalp buldum. Onu da küpe yaptım.





Bu güzel bilekliği de Anneciğim örmüştü.....Bende aparatları takarak bileklik yaptım.


Bunların hepsi kendime hediye....  :)) 
  

7 yorum:

Swotpisces dedi ki...

güle güle kullanın... :)

Keçece dedi ki...

Güle güle kullan.
LAf atamızda ben de dün gece sabaha kadar tasarım yaptım.Çok cici şeyler yakın da paylaşacağım.

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

çok güzel hepsi. şu zincire örme olan kırmızıdan yapıp takıyorum hemen :))
sevgiler :))

Aysun .... dedi ki...

çok güzel olmuşlar,ellerine sağlık,iyi günlerde kullan :)

SHOIPTAR dedi ki...

bunların hepsi çok güzel olmuş harika görünüyorlar kullancaklarını iyi günlerde kullan diğerleride kısmetleri arasın evren,ciğim öptüm ben uzaklara kaçıyorum bay ,bay.

gulsinem dedi ki...

merhabalaarr :)
blogumda çekiliş var davet etmek istedim..:)
sevgiler

http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html

AtolyeKedi dedi ki...

Çok teşekkür ederim herkese :)