3 Eylül 2012 Pazartesi

Biraz karışık....


Bu ebruli yumakla bir şeyler örüyorum :)  salıya  biter işşallah


Markafoniden çantam geldi :)) 


Bazen insanın canı çekebiliyor, kalkıp yapıyor,kocacığıyla afiyetle yiyiyor :)


Bitirdikçe tuhaf bir sevinç yaşıyordum ve nedenini merak ediyordum.  Bayramdan önce bir programda bir uzman vardı ve dedi ki insanların bir şeyleri bitirip tükettikçe mutlu olmasının sebebi aslında kendisininde tükenip, yok olacağını bilerek bu tüketme işini gerçekleştirmesiymiş.... Haksız da sayılmaz bence...


Benim için önemli, manevi değeri olan ufak tefek böyle miniklerim var. Hepsini böyle dizdim. Eşim bir sürü abuk fantazi üretti miniklerimin dizilişleriyle ilgili komik ama paylaşmayayım, şakası benzetmesi bile kötü ... Allah aşkına ne var bunların sıralanışlarında....






5 yorum:

Dilek dedi ki...

Hep böyle keyifli olmanızı dilerim Evrenciğim.

seralp dedi ki...

aaa çok ilginç bu bitirdikçe mutlu olma duygusu bende de var. Kendimi yalnız sanıyordum:)
özellikle mutfakta biten şeylerin paketini atma, hemen kutulara, kavanozlara koyma isteği...

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

kolay gelsin canım bakalım ne örülecek bu güzel iple:)

uysalanne dedi ki...

Çok güzeller:) bu arada adımı yazmadım galiba Rukiye Türkmen:) adım sevgiler

AtolyeKedi dedi ki...

Dilek, çok teşekkür ederim canım.

seralp, ay evet mutfakta da olay farksız. Yeni alınan her şeyi yerleştirip kutusunu poşetini atarken ayrı bir sevinç, alınan malzeme bitince ayrı bir sevinç :))

Örgü Çantam, teşekkür ederim. Bakalım sizin gibi ustalar beğenecek mi?

Uysalanne, ay evet iyi olduisim :)kutuyu anca toparlayabildim. En başta elimdeki kutuya sığdıramadım sonra kutu buldum ve isim olarakta Uysalanne yazmıştım :)) Hemen değiştirdim görünce. Allah kısmet ederse yarın göndericem gecikme için özür dilerim. Umarım yarın bir aksilik çıkmaz. Okul başladığı için uzadı.