26 Eylül 2012 Çarşamba

Dolap...........


Banyomda böylebir dolabım vardı. Rengini pek beğenmiyordum.... Biz bunu alırken aldığımız yerde hep bu ve bunun aynı rengi, biraz daha küçüğü ve yine camlısı vardı. Zaten şu dolaplara cam koyma olayına hiç anlam veremiyorum.
Hani bu dolaptan taaaaaa şurada http://atolye-kedi.blogspot.com/2012/08/takcklar.htmlgizlice bahsetmiştim

Çooook uzun sürdü çünküokullar açıldıktan sonra bir türlü eve zamanında gelemedim hep toplantılar, görüşmeler..... Eve geldiğimde hem geç oluyordu hemde çok yorgun olduğum için koştura koştura ev işlerini halledip dinlenmeye yada uyuklamaya geçiyorum. Bu yüzden de bir kaç günde bitecek bu iş çok uzadı.



Boyamaya karar verdim ve bu boyayı aldım.


Yoğurt kovasında boyayı tinerle açtım.


1 Numarada ilk kat fırçayla yapılmış hali......
2 numarada iz kalmasın diye rulo fırçayla yaptım.


Sabırsız ben boyadım ve son 2 fotoğrafı çoktaaaan çektim. Aslında bu fotoğraflar çekildikten sonraayrıntıları temizledim ve ufak değişiklikler yaptım ama tekrar çekmek zorgeldi.



Camlar için bu peçeteyi seçtim.


8 yorum:

Huzur Moda dedi ki...

çok güzel omuş.
kesinlikle camları kapattıktan sonraki halinide isterim

betül t. dedi ki...

peçeteyi camlara nasıl yapıştırdığınızı merak ediyorum

Dilek dedi ki...

Ooooo çok güzel olmuş, ellerine sağlık mis gibi valla. Sağlıkla kullan.

Banuca dedi ki...

Ne güzel olmuş yeni hali, hele o kalpli peçetelerle :)
Benzer bir banyo dolabımı ben de bodrumdan çıkarıp mutfak dolabına terfi ettirdim ama boyamasını seneye bıraktım, çünkü bütün mutfak dolaplarını boyamaya niyetliyim, tabii fikrim değişmezse :))

gecekiyafeti.com dedi ki...

güzel görünüyor eline sağlık ben de beklerim www.gecekiyafeti.com

AtolyeKedi dedi ki...

Huzur moda, fotoğraflardan anlaşılmıyor mu acaba?

Betül t. aslında peçete tutkalıyla yapıştıracatım ama peçete tutkalım bittiği için ahşap boyamada kullandığım cila ile yapıştırdım.

Dilek, teşekkür ederim

Banuca teşekkürler. Seneyede işler çok demekki sizin evde...

Gecekıyafeti, teşekkürler

Nazan dedi ki...

Ellerine sağlık Evrenciğim, zor bir işe kalkmışsın ama çok düzgün çalışmışsın.İyi günlerde kullan..

AtolyeKedi dedi ki...

Nazan, çok teşekkür ederim aslında sorunlarvar ama idare eder işte...