1 Eylül 2012 Cumartesi

Günaydııııın!!!!



Öncelikle çekilişe katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. Şartları yerine getiren herkes kabul edildi. Neydi şart:  (eminim çoğunuz şartları okumaktan sıkılmıştır bende yazmaktan sıkıldım ama okumayanlar var :(  belki bu sefer okurlar)

Çekilişin duyurusunu blog, facebook, twitter hangisi varsa yapmak ve bu duyuru linkini bana yollamak. 


Bunu yapan 77 kişi arasından klasik çekiliş yaptım.  





İsimleri yorum gönderme sırasına göre yazdım ve tek tek kesip masaya koydum sonra karışık bir şekilde  kavanoza attım. Sonra bir tabağa döktüm ve çekilişi yaptım. Çok heyecanlandım. Ve sonuç:


Evet Uysallanne çıktı, tebrik ederim. Şimdi bana hangi adrese göndereceğimi mail atmasını bekliyorum yada yorum yazabilirsin hangisi kolaysa senin için.... 






2 yorum:

uysalanne dedi ki...

Çok sevindim ilk defa kazandım inanamıyorum çok öpüyorum heyecanla bekliyorum:)

AtolyeKedi dedi ki...

Tekrar tebrik ederim. Çok mutlu oldum bu yoruma.... Kısmetse pazartesi göndermeyi planlıyorum tabii başka bir aksilik çıkmazsa (umarım çıkmaz) Yolladığım zaman ben yine haber veririm. Sevgilerimle...