30 Ekim 2012 Salı

Kaplamaca oyalanmaca


Yoğurt kutusunun kenarlarını beyaza boyayıp, üstüne kitty yapıştırdım.


Okuldaki parmak boyalarını içine koyup dolaba yerleştirdim. Her yerde düzen olsun...



Deterjan kutusunu kapladım. Temizlik fırçasını kuruttuktan sonra koymak iyi olacak...


Hatta kurutup koydum bile....
Hayat ne zor... Kabullenmek ve yaşamaya devam etmeye çalışmak, bir an bile unutamamak... Ve oyalanmaya çalışmak, biraz keyif alınca vicdan azabı çekmek....Özlemek, anıları hatırlamak ve bundan sonra o anılarla yaşamak.....





3 yorum:

Roseone (1Gül) dedi ki...

Bencede bazen kendimizi oyalıyoruz ama birde yalnız kaldığımızda yine düşüncelere dalıyorz malesef çekilişm var katılmak isterseniz buyrun.

tülin dedi ki...

Anlıyorum...Şükür ki oyalanmaya çalışacak becerilerin,aklın var Evren.Hepimiz aynı durumda değil miyiz?

AtolyeKedi dedi ki...

Roseone, en kötüsüde o zaten yalnız kalınca başa dönülüyor :(

Tülin, çok şükür